sobota, 2 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Nowa gama Renault Trucks na targach Solutrans

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2013-11-25
w Wiadomości
Czas czytania 3 minut
11 1
0
10
UDOSTĘPNIEŃ
33
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine

Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora

Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault

W dniach 19-23 listopada w Lyonie, odbywały się targi Solutrans, podczas których Renault Trucks zaprezentował nową gamę pojazdów Euro 6 wraz z atrakcyjnym pakietem rozwiązań transportowych. Co więcej, oprócz modeli T, C i K , na stoisku francuskiego producenta można było również oglądać gamę D z kabiną o szerokości 2 m. Imponujące stoisko o powierzchni 1.300 m² znajdowało się w hali 4.2. Warto je było odwiedzić, bo dla klientów producent przygotował jazdy testowe.

Zaprojektowana i wyprodukowana przy ścisłej współpracy z 50 klientami z różnych zakątków świata nowa gama Renault Trucks, to doskonałe narzędzie do pracy dla wszystkich przewoźników. Według francuskiego producenta, pojazd ciężarowy musi przynosić zysk i musi być narzędziem niezawodnym i powinien stanowić powód do dumy dla każdego kierowcy. Aby wcielić tę ideologię w życie, Renault Trucks oferuje swoim klientom całkowicie odmienioną gamę pojazdów dalekobieżnych, dystrybucyjnych i budowlanych.

Jako że Solutrans odbywało się w Lyonie, gdzie Renault Trucks prowadzi swą działalność od ponad 100 lat, producent uważany jest za nieoficjalnego gospodarza tych targów. Jest to więc idealna okazja do zaprezentowania nowej oferty, poszerzonej o  pojazd dystrybucyjny z kabiną o szerokości 2 m, o DMC 3,5-7,5 tony, wyposażony w silnik DTI 3 Euro 6 o mocy 150-180 KM oraz 6-biegową skrzynię biegów (manualną lub zautomatyzowaną w przypadku modelu o DMC 7,5t).

Podczas prac nad nową gamą, w trosce o wydajność, solidność i rentowność, Renault Trucks podjęło współpracę  z czołowymi producentami nadwozi. Na ich stoiskach, goście odwiedzający targi nierzadko oglądają pojazdy Renault Trucks z zabudowami dostosowanymi do różnego typu działalności.

Na podwoziach Renault Trucks można montować wszystkie typy zabudowy. Dzięki wstępnie nawierconym otworom oraz braku jakichkolwiek niestandardowych elementów nad ramą, praca firm zabudowujących została znacznie ułatwiona. Co więcej, w projekcie nowych pojazdów uwzględniono możliwość montażu modułów elektrycznych na potrzeby producentów nadwozi.

Nowa oferta Renault Trucks, to nie tylko odmieniona gama pojazdów, ale także pakiet usług, dzięki którym klienci mogą z łatwością kontrolować swoje koszty. Optifuel Solutions, aplikacja zawierająca zestaw narzędzi dedykowanych redukcji poziomu zużycia paliwa oraz narzędzie telematyczne Optifleet to rozwiązania, które gwarantują przewoźnikom długofalowe oszczędności. Co więcej, poprzez finansowanie, ubezpieczenie oraz kontrakty serwisowe na korzystnych warunkach, Renault Trucks zapewnia klientom maksymalną mobilność ich pojazdów oraz daje możliwość kontrolowania wydatków.

 

Poza pojazdami Master i Maxity, które nie muszą spełniać normy Euro 6, wszystkie modele zaprezentowane na stoisku Renault Trucks pochodzą z nowej gamy. Dodatkowo, goście mogli obejrzeć przekrój najnowszej kabiny modelu „T”.

 

 

źródło: Renault Trucks Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: MasterRenaultRenault Trucks
Udostepnij4Tweet3Udostepnij1
Poprzedni

Zostań pilotem rajdowym podczas 51. Rajdu Barbórki Warszawskiej

Następny

Zmiana na najwyższym szczeblu PSA

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Zmiana na najwyższym szczeblu PSA

Stronniczy przegląd prasy: „Motor” nr 48/2013

Zimowa kolekcja w Peugeot Avenue

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Dudek - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Kasia - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?
  • piotr - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Kasia - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Łukasz - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Slawo - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Slawo - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Johnny - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine
  • Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault
  • Kartka z kalendarza: Peugeot 601 – mija 85 lat od prezentacji modelu
  • Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Peugeot – wiodąca marka w czerwcu 2022 roku na rynku hybryd plug-in w Hiszpanii
  • DS 4 z dwoma nagrodami od profesjonalistów
  • Peugeot 408 się spodobał! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 26/2022
  • Citroën ë-C4 i C3 Aircross w wersji specjalnej – zamówisz tylko on-line! Tylko 50 szt.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.