poniedziałek, 8 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Nowa identyfikacja wizualna Dacii – etap 3.: samochody

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-06-15
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 6 minut
1.3k 82
9
1.2k
UDOSTĘPNIEŃ
3.9k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski

Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”

Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi

Nowa identyfikacja wizualna Dacii jest wprowadzana we wszystkich pojazdach marki.

Nowy emblemat Dacia Link, nowy logotyp, nowe kolory… ale wciąż to samo podejście  i przywiązanie do tego, co niezbędne.

Zmiany są wprowadzane jednocześnie w całej gamie, samochody będzie można zamawiać od 17. czerwca, a dostawy rozpoczną się pod koniec roku.

Po wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej marki na nośnikach komunikacji (w połowie 2021 r.) i po transformacji salonów i serwisów dealerów, która rozpoczęła się w tym roku, nadeszła kolej na samochody. To nie tylko zmiana stylistyczna. Nowa identyfikacja wizualna wyraża również zobowiązania podjęte na przyszłość, a jednocześnie opiera się na mocnych wartościach, które przyczyniły się do sukcesu Dacii.

Samochody z nowym brandingiem będzie można zamawiać od 17. czerwca. Pierwsze samochody będą wydawane klientom już w czwartym kwartale 2022 r.

NOWA STYLISTYKA POJAWI SIĘ WE WSZYSTKICH MODELACH MARKI

Emblemat Dacia Link jest mocnym symbolem nowej identyfikacji wizualnej marki. zajmuje honorowe miejsce pośrodku grilla z nowym, białym wzorem.

Emblemat tworzą minimalistyczne litery D i C powiązane jak ogniwa łańcucha. Symbolizują zarazem siłę i prostotę. Dacia Link jest widoczne już z daleka. Pojawia się również na deklach kół.

Dacia Link i nowy logotyp marki

Kolejną widoczną zmianą jest pojawienie się logotypu z tyłu samochodu i na kierownicy. Litery logo są lżejsze i minimalistyczne – zachowano tylko to, co niezbędne, by pozostały czytelne.

Są też inne zmiany stylistyczne – lakier Szary Mégalithe na relingach dachowych, przednich i tylnych osłonach podwozia oraz lusterkach bocznych w modelach Sandero Stepway, Spring czy Duster.

Zaprezentowanie całej gamy Dacii z nową identyfikacją wizualną wyznacza trzeci I ostatni rozdział strategii jej wdrażania, procesu rozpoczętego ponad rok temu. Ta nowa odsłona pozostaje zgodna z naszymi wartościami – prostotą, solidnością, autentycznością – ale w bardziej stanowczy I nowoczesny sposób. Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej jest nowym, zauważalnym impulsem dla Dacii do osiągania celów marki – Denis Le Vot,  dyrektor generalny marki Dacia

TO SAMO DNA I NOWY IMPULS

W ciągu kilku miesięcy Dacia odnowiła swoją gamę i powiększyła ją o 2 nowe modele: w 100% elektrycznego Springa i Joggera, uniwersalny samochód rodzinny z segmentu C.

Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej jest ukończeniem procesu zmian. W Dacii zmieniło się wszystko, ale nadal jest ona marką przywiązaną do tego, co naprawdę niezbędne.

Dla Dacii ważne jest oferowanie samochodów, które nie mają zbędnych dodatków, ale za to idealnie trafiają w potrzeby klientów. Są to przede wszystkim solidne i niezawodne samochody, niezwykle wszechstronne w codziennym użytkowaniu, które jednocześnie umożliwiają wypady w plener. Nowy zielony odcień Khaki Lichen, kojarzy się z mchem i ziemią. Świetnie podkreśla bliskość Dacii z naturą.

Dacia jest jak niepokorny buntownik, który prezentuje inne podejście do samochodów, w tym. kładzie nacisk na niskie spalanie. Przejawia się to także w stopniowej rezygnacji z niektórych materiałów, m. in. chromu w elementach ozdobnych czy skór zwierzęcych, których marka nie stosuje już od kilku lat.

Dacia stopniowo realizuje zobowiązanie podjęte przed Grupę Renault podczas Walnego Zgromadzenia w dn. 23 kwietnia 2021 roku. Już w 2023 roku Dacia będzie pierwszą marką Grupy, której wszystkie modele będą miały ograniczoną prędkość maksymalną do 180 km/h.

Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w całej gamie modeli wymaga od pracowników marki niezwykłej koordynacji działań. Dzięki zaangażowaniu wszystkich działów Dacia przechodzi metamorfozę, zachowując jednocześnie swoje DNA. Pokazuje, że można być zarazem zasadniczym i atrakcyjnym w proponowanym podejściu do samochodów – Lionel Jaillet, dyrektor ds. produktów Dacii

Czysta linia logo podkreśla typowe dla marki przywiązanie do tego, co naprawdę ważne. Również emblemat Dacia Link, zainspirowany światem mechaniki, kojarzy się z prostotą i solidnością. W dodatku jest symbolem więzi. która ma duże znaczenie w społeczności Dacii – David Durand, dyrektor ds. designu Dacii

Świat się zmienia, a Dacia wraz z nim. Jej wizerunek staje się bardziej nowoczesny. Najważniejsze cechy produktu nabierają jeszcze większego znaczenia, aby samochody spełniały rzeczywiste potrzeby klientów. Są uniwersalne i solidne, stworzone do outdoorowych aktywności, pomysłowo wyposażone, a jednocześnie pragmatycznie ekonomiczne i ekologiczne. To wszystko wyraża nowa identyfikacja wizualna, dzięki której samochody marki staną się jeszcze bardziej atrakcyjne. To początek nowego rozdziału w historii Dacii – Lionel Jaillet, Product Performance Director Dacia

JEDNOCZESNA ZMIANA WE WSZYSTKICH MODELACH

Chyba po raz pierwszy w branży samochodowej zmiana stylistyki jest wprowadzana jednocześnie w całej gamie modelowej. Od 17 czerwca rano klienci Dacii będą mogli zamawiać samochody zgodne z nową identyfikacją wizualną. Po raz pierwszy nowe modele będzie można zobaczyć na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w październiku 2022 roku. W kolejnych dniach pierwsze samochody trafią do salonów Dacii.

DACIA

Marka powstała w 1968 roku, a po przejęciu przez Grupę Renault i nadaniu jej nowej dynamiki, od 2004 roku jest obecna w całej Europie i krajach basenu Morza Śródziemnego. Zawsze oferowała samochody o najlepszym stosunku wartości do ceny i nieustannie na nowo definiowała to, co naprawdę niezbędne. Dacia to marka, która przełamuje obowiązujące schematy i projektuje proste, uniwersalne i niezawodne samochody, idealnie dopasowane do stylu życia klientów. Modele marki są liderami na rynku: Sandero – najlepiej sprzedający się samochód w Europie na rynku klientów indywidualnych od 2017 roku, Duster – najlepiej sprzedający się SUV w Europie na rynku klientów indywidualnych od 2018 roku, a także Spring – mistrz przystępnej dla wszystkich mobilności elektrycznej w Europie oraz Jogger – uniwersalny rodzinny samochód z segmentu C. Dacia jest marką Grupy Renault. Działa w 44 krajach i od 2004 roku sprzedała ponad 7,5 miliona samochodów.

 

 

źródło: Renault Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.6 5 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaDusterJoggerSanderoSpring
Udostepnij472Tweet295Udostepnij83
Poprzedni

Vivatech – dzięki Renault i Jeanowi-Michelowi Jarre’owi samochód staje się miejscem wyjątkowych doświadczeń dźwiękowych

Następny

Rozpoczyna się nadmorskie rendez-vous klasycznych Citroënów. Koszalin – Mielno – Kołobrzeg – przyjdź i zobacz!

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Rozpoczyna się nadmorskie rendez-vous klasycznych Citroënów. Koszalin - Mielno - Kołobrzeg - przyjdź i zobacz!

Alfa Romeo Tonale gwiazdą 40-tej edycji wyścigu 1000 Miglia

Renault odnawia swoją gamę elektrycznych samochodów dostawczych i przedstawia nowy model Kangoo Van E-Tech i nowego Mastera E-Tech 52 kWh

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
9 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Daniel - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Anonimowo - Stellantis trzecim najbardziej dochodowym producentem świata. Lepszy niż Toyota, Volkswagen i Hyundai
  • Zbyslav - Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Anonimowo - Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Tom - Dacia pozostanie przystępna cenowo. Tylko LPG i hybrydy, nie będzie żadnej elektryfikacji gamy
  • Tomasz O - Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Przemek - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Leszek - Citroën C6 to samochód dla ludzi niezwykłych. Wywiad z Tomkiem Nowakiem


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski
  • Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Dacia Sandero i Jogger z sukcesami w Irlandii
  • DS 4 wygrywa z Audi A3 w teście Auto Express
  • Uruchamianie używanego samochodu po wieloletnim postoju
  • Używana Dacia z salonu z gwarancją do 3 lat. Ceny już od 15 tysięcy zł
  • DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Nowe modele Renault z Rescue Code. Karta ratownicza fabrycznie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
9
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.