O sklepach RNLT już w tym roku wspominaliśmy. Koncepcja opiera się na zwiększeniu widoczności marki w centrum dużych miast i dostępności dla szerokiego grona odbiorców. 13 września pierwszy salon tego typu został otwarty w Niemczech. Jest zlokalizowany przy Kurfürstendamm w Berlinie.
Sklepy RNLT są częścią nowej koncepcji punktów sprzedaży, którą Renault wdraża w Niemczech i na innych rynkach europejskich. Salony zlokalizowane w ruchliwych centrach miast i dużych centrach handlowych oferują zwiedzającym wszechstronne doświadczenie związane z marką Renault i jej produktami. Sklep RNLT w Berlinie jest pierwszym salonem tego typu w Niemczech.
O ile lokalizacja na Ku’damm gwarantuje optymalną dostępność i maksymalną widoczność, o tyle wnętrze sklepu zaprasza do zanurzenia się w świat francuskiej marki i poznania wybranych pojazdów oraz innych produktów w nowej odsłonie. Oprócz ekspertów, którzy zapoznają klientów z modelami i technologiami Renault, dostępne są narzędzia cyfrowe, które pomagają im poruszać się po świecie marki.
Łącząc sklep RNLT z istniejącymi lokalizacjami Autohaus König w Berlinie, klienci mogą również korzystać z całej gamy dodatkowej sprzedaży i usług Renault: od jazd próbnych i dostawy pojazdów po konserwację i naprawy.
Sposób Renault na dotarcie do klientów
„Nowy sklep rnlt© przy Ku’damm oznacza ważny rozwój sieci sprzedaży Renault w Niemczech” – mówi Florian Kraft, dyrektor generalny Renault Deutschland AG i dyrektor zarządzający marki Renault. „Tutaj możemy dotrzeć do nowych klientów i w nowy sposób umożliwić im kontakt z produktami, technologiami i usługami marki. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie sklepu i chcielibyśmy podziękować naszemu wieloletniemu partnerowi w Berlinie, firmie Autohaus König, za jego zaangażowanie i przywiązanie do marki Renault”.
„Jesteśmy dumni, że otwieramy pierwszy sklep rnlt© w Niemczech i tym samym rozpoczynamy nową erę w prezentacji marki Renault. Ta innowacyjna platforma na berlińskim Ku’damm pozwala nam przybliżyć fascynujący świat Renault szerszemu gronu odbiorców, a jednocześnie optymalnie uzupełniać nasze sprawdzone usługi. Sklep rnlt© w unikalny sposób łączy innowacje cyfrowe z osobistym doradztwem i podkreśla nasze zaangażowanie, aby zawsze być w czołówce rozwoju branży motoryzacyjnej. Jako wieloletni partner Renault z niecierpliwością czekamy na zaoferowanie naszym klientom wyjątkowego doświadczenia marki w luksusowym otoczeniu, dzięki czemu przyszłość mobilności stanie się namacalna” – dodaje Dirk Steeger, partner zarządzający Autohaus Gotthard König GmbH.
Renault planuje otwarcie około dwudziestu salonów tego typu w krajach europejskich i pozaeuropejskich, które zostaną utworzone we współpracy z prywatnymi inwestorami.
Ile kosztuje nowe Renault Espace? Cena w polskim salonie, wersje, wyposażenie
Najnowsze komentarze