Citroën rozpoczyna w Hiszpanii nową kampanię produktową prezentującą wielofunkcyjną gamę pojazdów „made in Spain”, samochodów w 100% produkowanych wyłącznie w Hiszpanii, dla wszystkich i dla każdego.
Jest to czwarta kampania marki „made in Spain”, która w ramach koncepcji „Citroën, miejsce dla każdego” prezentuje różne cechy i właściwości szerokiej gamy pojazdów dla wszystkich grup docelowych, dostosowane do wielu opcji, które składają się na hiszpańską specyfikę, poprzez grę i wykorzystując humorystyczny nastrój. Lekkie podejście do reklamy pozwala przekazać przyjemną stronę motoryzacji bez uciekania się do powielania schematów.
Kampania obejmuje również kompleksową obecność 360º w mediach społecznościowych, prasie, na nośnikach zewnętrznych, cyfrowo oraz w sieci dealerskiej. Dedykowane działania zgodne z tematyką spotu i innych elementów zostaną również aktywowane w kluczowych terminach, takich jak Halloween, dzień zimowej zmiany czasu i Dzień Trzech Króli.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje
„Zaangażowanie Citroëna w hiszpańską produkcję zyskuje na sile w ostatnich latach, a dzięki tego typu kampanii marka podkreśla ten wysoko ceniony atrybut – made in Spain – i jego wpływ jako silnika gospodarczego, jednocześnie generując sympatię i wzmacniając bliskie relacje, nie tylko handlowe czy przemysłowe, między marką a Hiszpanią” – powiedział Alejandro Saracho, dyrektor zarządzający Havas Creative.
Citroën jest jedynym producentem samochodów, który w Hiszpanii produkuje siedem strategicznych modeli w trzech różnych zakładach w Hiszpanii (Saragossa, Vigo i Madryt). W swojej komunikacji marka łączy prezentację swoich pojazdów z hiszpańskim stylem życia.
Aktywność reklamowa marki jest w Hiszpanii dużo większa niż w Polsce.
Najnowsze komentarze