Citroën uruchomił nową wersję swojego programu lojalnościowego. Pozwala ona na jeszcze większą identyfikację klienta z marką dzięki większemu pakietowi usług i atrakcji, jakie są związane z uczestnictwem w programie.
Wiele elementów programu wprowadzonych przez Citroëna jest pionierskich na brazylijskim rynku. Dla przykładu – klienci nabywający model C4 Lounge mogą skorzystać z aż 5-letniej gwarancji na samochód. Uczestnikom programu oferowane są też na przykład dodatkowe promocje, w tym usługi i akcesoria w obniżonych cenach. „Chcemy zaskoczyć naszych klientów wyjątkowymi i niestandardowymi działaniami, zapewniając im wyjątkową jakość obsługi” – mówi Laurent Barria, Dyrektor Marketingu Citroëna w Brazylii.
Przykładem na tę wyjątkowość jest osobisty concierge. Oferuje on spersonalizowane usługi i ułatwia codzienne życie klientów. Może dokonać rezerwacji hotelu, czy miejsca w restauracji, zarówno w Brazylii, jaki i poza jej granicami, zakupić bilety na koncerty, spektakle i wystawy, zorganizować naprawdę wiele dla klientów, którzy sami nie mają na to czasu.
Program lojalnościowy umożliwia też otrzymanie zaproszeń na imprezy zamknięte dla szerokiej publiczności, a organizowane przez Citroëna. Uczestnicy mają też zniżki w La Boutique Citroën. „W roku 2014 marka będzie rozwijać program Fidélité, oferując inne unikalne usługi dla swoich klientów” – dodaje Robson Cavalcante z brazylijskiego Citroëna.
Co ciekawe wszyscy właściciele pojazdów Citroën mogą bez żadnych kosztów zostać uczestnikami programu lojalnościowego marki. Wystarczy tylko aktywować kartę uczestnika programu, co można zrobić nawet poprzez Internet.
Nic więc dziwnego, że rośnie liczba uczestników. W tej chwili jest ich już 18.000, przy czym w samym tylko listopadzie zarejestrowało się 3.000 nowych osób! Obserwuje się aktualnie podwojenie dziennej liczby nowych rejestracji.
KG; grafiki: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze