Peugeot 508 SW wchodzi do salonów dealerskich i francuska marka rozpoczęła promocję swojego nowego kombi. Powstała reklama, w której wykorzystano 100 dronów i węże, aby stworzyć wyjątkowo krętą drogę.
Marka spod znaku lwa chwali się, że nowa reklama Peugeot 508 SW to prawdziwe przedsięwzięcie i faktycznie zrobiono wszystko, by oddać zwinność i precyzję prowadzenia modelu oraz pokazać, że nowe kombi jest gotowe na wyzwania. Agencja reklamowa poszukiwała w tym celu najbardziej krętych dróg na świecie, ale okazało się, że żadna nie była wystarczająco satysfakcjonująca. Ostatecznie zaczerpnięto inspirację w naturze, a dokładniej w wężach.
Zwierzęta, a w szczególności ich zgrabne ruchy zostały zeskanowane i wprowadzone do programu komputerowego, który odtworzył odpowiednią, imitującą zwinność węża krzywą. Na tej podstawie powstała wirtualna, wijąca się, idealnie kręta droga. Aby przenieść ją do rzeczywistości, wykorzystano 100 podświetlonych na czerwono dronów, które wyznaczały trasę Peugeot 508 SW na opuszczonym lotnisku w Atenach. Rezultat, czyli reklama pod tytułem „Snake” oraz jak doszło do jej powstania, możecie zobaczyć na filmach poniżej. Największym wyzwaniem były warunki pogodowe oraz synchronizacja wszystkich maszyn.
Najnowsze komentarze