Począwszy od 2. kwietnia 2010, działalność handlowa Citroëna zorganizowana będzie w oparciu o cztery strefy geograficzne:
– Francja – kraj, w którym Marka pobiła rekordy sprzedaży w 2009 roku. Xavier Chardon pozostaje na stanowisku Dyrektora Handlowego na Francję.
– Europa Północna – Christophe Musy obejmuje Dyrekcję Handlową na Europę Północną.
– Europa Południowa – Alfredo Vila Blanco zostaje powołany na stanowisko Dyrektora Handlowego na Europę Południową zachowując jednocześnie funkcję Dyrektora Generalnego hiszpańskiej filii Citroëna.
– inne kraje, gdzie Marka jest obecna. Jean-Louis Chamla jest na pozostaje na czele dotychczasowej Dyrekcji Międzynarodowej.
Jako wsparcie dla dyrekcji handlowych, pozostają istniejące już, wspólne jednostki:
– Dyrekcja Marketingu i Komunikacji – Xavier Duchemin
– Citroen Business International – David Staniforth
– Citroën-Samochody Używane – Pascal Soland
– Dyrekcja ds. Rozwoju Sieci i Jakości Usług – Philippe Cabart
– Dyrekcja ds. Marketingu Części Zamiennych i Serwisu – Alessandro Mallamo
– oraz niezależne: Dyrekcja ds. Zasobów Ludzkich (Gilles de Saint Blanquat) i Dyrekcja ds. Zarządzania Finansowego.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze