Citroën chciałby większego dostępu do ekip dla fanów sportów motorowych. To bardzo dobry pomysł!
Olivier Quesnel, nowy szef Citroen Sport, nawołuje większego otwarcia się RMŚ dla fanów. Francuz chciałby m.in, aby kibice mieli bezproblemowy dostęp do ekip w parku serwisowym.
– Sport musi ponownie zbliżyć się do kibiców. Musimy wrócić do korzeni – naciska Quesnel, który od tego roku przejął schedę po Guy’u Frequelin. – W końcu naszym celem jest sprzedaż samochodów i każdy z tych ludzi jest potencjalnym klientem.
Quesnel narzeka na zbytnią izolację fanów w parku serwisowym. – To duży błąd. Pragnę, aby fani czuli się zadowoleni, a oni chcą oglądać samochody nie tylko na odcinkach, ale też być blisko swoich idoli i obserwować mechaników pracujących w serwisie.
Francuz nie obawia się, że kibice mogą przysporzyć zespołom kłopotów. – Wpuśćcie fanów tuż pod stanowiska zespołów, tak jak dawniej. To, aby zapewnić naszym ludziom warunki do spokojnej pracy, to nasz problem. Ale nie spodziewam się żadnych kłopotów, postawię dwóch ochroniarzy, którzy będą w pogodnej atmosferze pilnowali porządku – zapowiada szef Citroëna.
Dziękujemy portalowi Motoplaneta.pl za zgodę na wykorzystanie publikacji
Zdjęcia: Citroën Sport
Najnowsze komentarze