Renault 5 budzi duże zainteresowanie na rynku. Samochód przyciąga stylistyką retro oraz obietnicą komfortowej, zwinnej i jednocześnie bezemisyjnej jazdy. Marka spod znaku diamentu rozpoczęła przyjmowanie zamówień od dwóch najwyższych wersji wyposażenia, ale we francuskiej ofercie można zobaczyć już zapowiedź podstawowego modelu w wariancie „five”.
Oferta Renault 5 docelowo będzie składała się z czterech wersji: five, evolution, techno oraz iconic cinq. Na elektryczny model można już składać zamówienia we Francji, ale klienci nie otrzymali jeszcze możliwości wyboru wszystkich poziomów wyposażenia, ani wszystkich silników. Najtańsze R5 five dołączy do katalogu w przyszłym roku w cenie 25 tys. euro, czyli ok. 107 tys. zł. Na przyszły rok Renault przewiduje również premierę specjalnej edycji nawiązującej do słynnego turnieju Roland Garros.
Podstawową Piątkę w wersji Five napędza jednostka elektryczna o mocy 95 KM połączona z akumulatorem o pojemności 40 kWh. Autonomia modelu wynosi 300 km. W ofercie znajdziemy również mocniejsze wersje z większym zasięgiem, ale dostępne dla bogatszych poziomów.
Jak jeździ nowe Renault 5? „Zwinny i przyjemny w prowadzeniu” Rozpoczęły się testy
Renault 5 o mocy 120 i 150 KM
Układ napędowy o mocy 120 KM został zarezerwowany dla wersji evolution, techno oraz iconic cinq, które będzie można zamówić we Francji pod koniec 2024 roku. Wyposażony w akumulator o pojemności 40 kWh samochód przejedzie na jednym ładowaniu dystans do 312 km. Cena R5 z tym silnikiem rozpoczyna się od 27.990 euro.
Aktualnie klienci we Francji mają możliwość zamówienia wyłącznie Renault 5 z najmocniejszym silnikiem elektrycznym w katalogu, który generuje 150 KM mocy. W samochodzie zainstalowano także większy akumulator o pojemności 52 kWh, którego deklarowany zasięg wynosi 410 km. 150-konna piątka dostępna jest w wersji techno oraz iconic cinq a jego cena rozpoczyna się od 29.490 euro.
Nowe Renault Megane E-Tech – cena w polskich salonach, wyposażenie
Najnowsze komentarze