niedziela, 14 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Nowe Renault Arkana E-Tech: pierwsze wrażenia z jazdy hybrydowym SUV-em coupe

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-07-13
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
325 14
0
290
UDOSTĘPNIEŃ
968
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Nowe Renault Arkana na dobre zadebiutowało w salonach a my jesteśmy na dziennikarskiej premierze modelu w Iławie, mieście położonym nad najdłuższym jeziorem w Polsce. Kilkaset kilometrów już za nami, bo pierwszy przejazd był z Warszawy, dzisiaj kontynuujemy jazdy próbne. I czas na kilka spostrzeżeń.

Nowe Renault Arkana wyposażone jest w analogiczne hybrydowe rozwiązanie E-Tech, które znamy już choćby z Renault Clio. Mimo większych rozmiarów Arkany można się cieszyć z pozytywnego efektu w postaci niezłej dynamiki i zauważalnych oszczędności w spalaniu. Zanim przygotujemy dla Was pełen test, to kilka wrażeń na gorąco.

Renault Arkana i Alpine A110. SUV coupé i coupé

Auto jest bardzo ciche, płynnie i dynamicznie przyspiesza, dobrze trzyma się drogi. Pracy hybrydy nie czuć, zespoły napędowe są ze sobą dobrze zintegrowane, hybryda wpływa na to, że w środku jest przyjemnie cicho. Kilometry mijają szybko. Trudno nawet wskazać jakieś wady takiego rozwiązania, poza tradycyjnym narzekaniem na wyższą cenę. Przyjemności jednak kosztują.

Po raz kolejny przekonaliśmy się też jak Arkana jest przestronna, chociaż na szerokość ma kilka centymetrów mniej niż Kadjar, to zarówno z przodu jak i z tyłu nikt, nawet bardzo wysokie osoby, nie będzie narzekał. Pasażer z przodu korzysta na przykład z bardzo dużej przestrzeni na nogi pod kokpitem, dużo większej niż w wielu konkurencyjnych autach co sprawia, że nawet przy fotelu przesuniętym mocno do przodu jest przestronnie. Także nad głową z tyłu jest dużo miejsca, mimo opadającego dachu. Duży plus, dotyczący wszystkich odmian Arkany.

Redaktor naczelny Francuskie.pl za kierownicą Arkany

Nowe Renault Arkana nie ma, przynajmniej na razie, konkurencji w swojej klasie. Bardziej przypomina SUV-y coupé klasy premium, niż cokolwiek innego.

Pełną relację z jazd próbnych przedstawimy za kilka dni.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2 4 głosy
Ocena artykułu
Tagi: ArkanaE-TechRenault
Udostepnij116Tweet73Udostepnij20
Poprzedni

Nowy Opel Astra szóstej generacji. Astra 2021 po raz pierwszy z napędem hybrydowym typu plug-in

Następny

100% nowych modeli Peugeot będzie elektrycznych do 2025 r. Hybrydy i pełne elektryki

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

100% nowych modeli Peugeot będzie elektrycznych do 2025 r. Hybrydy i pełne elektryki

Ford będzie produkował samochody dla Citroëna?

Miss Francji,

Miss Francji odebrała kluczyki do nowego Peugeot e-208

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Adaś - UOKiK: Akcja serwisowa związana z modelami Peugeot 308, 3008, 508 i 5008
  • Jjj - Ten wykres pokazuje, że kolory samochodów w Polsce są coraz nudniejsze
  • Marcin - Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Marcin - Nowa Dacia Duster 2024 – znamy kolejne szczegóły
  • Anonimowo - Dacia: 10 pytań najczęściej zadawanych przez klientów w salonie
  • Darek - UOKiK: Akcja serwisowa związana z modelami Peugeot 308, 3008, 508 i 5008
  • Olaf - Citroën C-Elysee Urban Taxi 2022 odniósł duży sukces sprzedażowy w tym kraju
  • Anonimowo - Dacia: 10 pytań najczęściej zadawanych przez klientów w salonie
  • Polak - Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • ZLA-viN - Nowe Renault Clio VI – kiedy zobaczymy następcę obecnego modelu?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Luksusowy DS 4 225 Cross kontra Audi A3 Sportback 40 TFSI e. Który wygra?
  • Kultowe samochody Citroën 2CV, DS, Rosalie, Peugeot 203 z kolekcji śp. Andrzeja Drewnikowskiego do kupienia
  • Citroën C-Elysee Urban Taxi 2022 odniósł duży sukces sprzedażowy w tym kraju
  • Używany Peugeot Expert I: wszechstronny samochód dostawczy PSA i Fiata
  • Renault Mediallion w reklamie, która dzisiaj by nie przeszła
  • Ile realnie spala hybrydowy DS 9 E-Tense 225 KM?
  • Nowe Renault Clio VI – kiedy zobaczymy następcę obecnego modelu?
  • Jakie przebiegi osiąga Dacia Duster, Dokker i Logan?
  • Fabrycznie nowy Citroën XM za 112 tysięcy zł: Ile kosztowały samochody w Polsce w 1997 roku?
  • Citroën C4 Picasso cabrio – 7-osobowy kabriolet, wersja na lato


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.