Renault ma powody do zadowolenia. Model Arkana, który trafił na rynek wiosną tego roku cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Francuska marka przyjęła już 40.000 zamówień.
Pomysł na połączenie sylwetki SUV-a i coupe, wzorem marek premium okazał się strzałem w dziesiątkę. Nowe Renault Arkana, które przyciąga dynamiczną sylwetką i cieszy komfortowym, wnętrzem, trafiło w preferencje klientów. Samochód jest częścią strategii „Renaulution”, której celem jest rozwój segmentu C oraz zwiększenie wartości oferowanych pojazdów względem wolumenów. Na liczbę zamówień Renault nie powinno jednak narzekać. Od momentu rynkowego debiutu, klienci zamówili już 40.000 egzemplarzy Arkany. 56% sprzedaży stanowią samochody z napędem hybrydowym.
Zobacz także: Renault wyprodukuje pół miliona nowych samochodów mniej
Arkana budzi zainteresowanie także na naszym rynku. W ciągu sześciu miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży dostarczono w Polsce 1125 sztuk. Aby zamówić model, trzeba dysponować kwotą minimum 113.900 zł. W ofercie dostępne są dwa silniki benzynowe TCe o mocy 140 i 160 KM oraz układ hybrydowy generujący 145 KM mocy.
Zdobycie zamówień to jednak tylko część sukcesu. Renault stoi przed znacznie większym wyzwaniem dostarczenia pojazdów do klientów. Zadanie jest utrudnione ze względu na pogłębiający się kryzys związany z brakiem półprzewodników w fabrykach samochodów.
Najnowsze komentarze