Chat with us, powered by LiveChat

Nowe Renault Clio – cennik modelu pod koniec sierpnia (sprostowanie)

26 7 833

W internecie, na kilku polskich portalach motoryzacyjnych pojawiły się informacje o cenie nowego Renault Clio, niestety okazały się nieprawdziwe. Polskie ceny zostaną ujawnione dopiero pod koniec sierpnia tego roku.

Informacje rozchodzą się szybko, niestety dotyczy to także wiadomości nieprawdziwych. Musimy sprostować artykuł dotyczący cennika nowego Renault Clio w Polsce. Okazuje się, że na ceny nowego hatchbacka musimy jeszcze trochę poczekać. Jak informuje Renault Polska, oficjalnie będą znane pod koniec sierpnia tego roku.

Poznaliśmy już cenę dwóch konkurentów z Grupy PSA. Nowy Opel Corsa został wyceniony na 49.990 zł, natomiast model spod znaku lwa można zamówić w cenie rozpoczynającej się od 53.900 zł. We Francji Renault Clio w wersji podstawowej kosztuje 14.100 euro.

Nowe Renault Clio jest napędzane za pomocą 75-konnego silnika benzynowego o pojemności 1 litra. W ofercie znajdzie się także jednostka 1.3 TCe w wersjach o mocy 100 i 130 KM. Clio z automatyczną skrzynią biegów EDC będzie dostępne ze 130-konnym wariantem tego silnika. W gamie Renault nie zabraknie także wysokoprężnych jednostek Blue dCi o mocy 85 KM i 115 KM. W przyszłym roku na rynku zadebiutuje także hybrydowe Renault Clio E-Tech.

Wrażenia z jazdy Clio V opisaliśmy tutaj.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
8 Wątki komentarzy
18 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
16 Autorzy komentarzy
GrzegorzykPiotr0001MariuszWiatrakjan Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Wolfson
Gość
Wolfson

Cennik wygląda wręcz fantastycznie na tle konkurencji, zwłaszcza z PSA. Jak widać można sprzedawać ładne auto klasy B za „normalną” kwotę. Brawo Renault!
A panowie z Peugeota mogliby w końcu urealnić ceny 208, bo wszystko wskazuje na to że Clio po raz kolejny będzie chętniej wybierane przez klientów.

Febcio
Gość
Febcio

zobaczymy czym to będzie okraszone, kadjar też jest tańszy od konkurencji tylko boczki drzwi w nim skrzypią nawet jak stoi nowy w salonie. Poprzednie clio też miało wnętrze jak z przetopionych butelek więc cena nie bierze się z nikąd.

Slawo
Gość
Slawo

Widziałeś podstawowe 208?

Piotr001
Gość
Piotr001

@Slawo fajnie, że masz swoje zdanie i go bronisz, ale może postarajmy się być merytoryczni. I tak! Wśród aut, które posiadam mam też 208- powiedzmy już te wcześniejsze i jest to wersja podstawowa plus jakieś drobne dodatki- nic kompletnie tu nie stuka! Bardziej czepiam się swoich C5 Exclusiv, czy 508 SW GT- niestety tunel w Cytrynie, czy piano black w 508 dają po uszach. A Renault? Zgroza! Master odebrany z salonu w 2018 roku, trzeszczy, stuka puka tak samo jak Master kilkuletni, w tej samej kaście. Dla mnie tempo rozwoju jakości w marce Renault, na ten moment nie przekonuje mnie… Czytaj więcej »

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Talisman z lat 2018/2019 prezemtuje się pod tym względem o wiele lepiej, więc może Renault idzie w dobrym kierunku :-)
https://francuskie.pl/test-renault-talisman-s-edition-1-8-tce-225/

Grzegorz 66
Gość
Grzegorz 66

Od 20-tu lat jeżdżę Renówkami , aktualnie mam 5. Bezawaryjne , idealny kompromis
jakości do ceny. Jakie skrzypienie plastików? Muzykiem jesteś ? Po jakich Ty drogach
jeździsz?

Jakman
Gość
Jakman

Zgadzam się Grzegorzu. W mojej ocenie Renault to solidny samochód za przyzwoite pieniądze. Nie sili się na premium, stawia na bezpieczeństwo i dobrze wygląda. Idealna propozycja na rynku (stąd sprzedaż na takim a nie innym poziomie).

Rik
Gość
Rik

On grał w orkiestrze dentej

Mariusz
Gość
Mariusz

Nie przejmuj się. To forum fanatyków, wszelka krytyka aut francuskich jest tu minusowana i piętnowana. Filmiki ze skrzypiącym Renault jest na Youtube i ciężko się tego wyprzeć :) Filmiki z awariami talismana też są. Ja mam info z pierwszej ręki gdzie w rocznym talismanie pomijając drobiazgi to wymiana elementów zawieszenia i całej skrzyni biegów. Nabywca ciągle zadowolony i swój wybór chwali bo auto mu się podoba i ma 5 lat gwarancji więc naprawią. Dla mnie dyskwalifikacja. Trochę więc zależy jakie się ma wymaganą i oczekiwania.

Jakman
Gość
Jakman

Nie ma to jak czerpać wiedzę o aucie z filmików na Youtube :-). Masz rację, Volskwagen Zaharowi nigdy nie zatrzeszczy, a według innego pana Rapid to „cholernie dobre auto”. Chyba już wiesz na jakim forum i w jakim salonie znajdziesz swoje wytyczone w filmikach na Youtube miejsce?

Piotr0001
Gość
Piotr0001

@ Mariusz mam olane na komentujące tu osobniki poziomu nastolatków, które wszystko minusują. Jak ktoś jest tak bardzo niedorozwinięty, że nie potrafi z mojego posta zrozumieć jak wiele mam aut francuski, nawet Renault- które się powtórzę „dla mnie osobiście” jakościowo jest słabe. I co więcej- ten sam model, kilka lat pózniej ma te same bolączki (tylko, że w przypadku Mastera mam w d… to skrzypienie- ja nim nie jeżdzę)- znaczy, że albo ktoś tego nie sprawdza albo sprawdza i mocno się na to wypina kwitując: i tak się sprzeda! Dziękuje!
P.s. @Rik kup sobie słownik ortograficzny.

Slawo
Gość
Slawo

@Piotr001 odpowiedź była w kontekście ceny, a nie jakości wykonania, której na dzień dzisiejszy nie znamy. Wersja podstawowa 208 wygląda niestety fatalnie przy tak wysokiej cenie początkowej. Poszukaj zdjęć, dla mnie zbyt drastyczne cięcie kosztów.

Łukasz
Gość
Łukasz

Pierwsze recenzje na holenderskim i francuskim YouTubie niestety wskazują na niedoróbki montażowe w nowym Clio i lagowanie systemu multimedialnego. Może to wersja przedprodukcyjna, może nie, jednak dobrą praktyką zdaje się niekupowanie renówek w pierwszych miesiącach produkcji.

Slawo
Gość
Slawo

@Łukasz ja od lat mam zasadę, że Renault tylko po liftingu. Niestety nic w tym temacie się nie poprawiło, a jak beznadziejne jest to podejście testowania na klientach, pokazuje historia Talismana. Do tej pory klenci mają zakodowane wpadki z początku produkcji, chociaż auto nawet bez liftingu zostało mocno poprawione. I co teraz, wrócą do nazwy Laguna? ;) Renault ma niestety spory problem z uczeniem się na błędach.

jan
Gość
jan

Może i tak, ale z drugiej strony auto służy do jeżdżenia. Zrobiła się jakaś moda, że auto musi być premium. Nie musi. Wiadomo, że w autach poniżej 200 tys. zł oszczędza się na wszystkim, z tym, że w tych z górnej części skali przynajmniej starcza kasy na dobre zamaskowanie wszelkiej tandety. Może jednak lepiej zapłacić mniej i jakoś przeboleć słabe plastiki? Z Peugeota czy Opla wszak też Bentleya nie zrobią.

Slawo
Gość
Slawo

Kolejny raz napiszę, brawo Renault Polska za dostosowanie cennika do naszych realiów.

Alessandro
Gość
Alessandro

Przecież nikt nie kupuje golasów. Auto którym się tu rajcujemy nie wyglada tak jak ta podstawowa wersja. Większość kupuje wersje topowe. A jaka cena tam? 80k?

Łukasz
Gość
Łukasz

Wpis nieco mylący. Dowiadujemy się jedynie ile będzie kosztowała bazowa, 75-konna wersja wyposażenia.
Nic o Intense czy R.S Line.

Łukasz
Gość
Łukasz

Jest pełny cennik na autogaleria.pl
Jeśli to prawdziwe ceny to mamy rynkowego killera.
Za 100 konne TCe w wersji Intesn płacimy (po dopłacie za lakier) ok. 63 tys. zł!
A już w podstawie jest solidnie wyposażone.
Nawet ZEN daje radę, jeśli komuś nie zależy na kamerze cofania.
Szacun dla Renault. Na pewno odwiedzę salon i przymierzę się do tego niemal kompakta.

Grzegorzyk
Gość
Grzegorzyk

Za 46000 masz Suzuki Baleno z normalnym silnikiem r4 1.2 16v. Dualjet.mega oszczędny silnik i bezawaryjny.ludzie srednio uzyskują na trasie koło 4litów na setkę na krajowych.czasami i 3 jest z przodu.clio wszystkie silniki benzynowe 1litrowe są r3 i ten 1.0 tce na bank będzie miał bezposredni wtrysk a więc i nagar i spalanie lspi… bankowo

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

No to najtańsza cliówa z klimą będzie kosztować jakieś 49900zł.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

No i się nie pomyliłem :-). autogaleria ma pełen cennik. Intense z 1,0 tce 100Km kosztuje jakieś 62-63 tys. czyli tyle co akceptowalne 208 ( 2 wersja wyposazeniowa). Najtańsze clio 1,0 tce 100Km 53400zł – wersja zen.

Mariusz
Gość
Mariusz

A 100 KM, to nie 1.0 Tce?

Wiatrak
Gość
Wiatrak

Ceny są akceptowalne, na tle konkurencji jest to powód do radości. Wygląda to tak, jak można było się spodziewać.
Ciekawi mnie natomiast, czy wersja „Zen” to już alufelgi, czy jeszcze kołpaki… Może lista wyposażenia poprzedniej generacji coś mi podpowie :-)

Łukasz
Gość
Łukasz
Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

A ja myślę, że te ceny będą rzeczywiste bo przełożą się na wysoką sprzedaż. Wyższe ceny dla clio będą klapą sprzedażową. Może nawet cennikowo wpiszą wyższe ale szybko zrobią promocję bo ten opublikowany cennik nie jest niski ( obiektywnie) ale pozwala zawładnąć rynkiem. Pytanie też jaki cennik zaproponuje dacia z tymi samymi silnikami.