czwartek, 11 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Nowe Renault Espace: jeszcze bardziej eleganckie, jeszcze więcej technologii

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2019-11-25
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
186 3
16
348
UDOSTĘPNIEŃ
541
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Strefy Czystego Transportu w polskich miastach już za dwa lata. Gdzie zostaną uruchomione?

Tuning silnika 1.5 blueHDi 130 KM. Jaki wzrost moc można uzyskać: box i chiptuning?

Jak wygląda struktura dostawców przy produkcji samochodu elektrycznego?

Renault Espace przeszedł facelifting. Teraz ten samochód jest jeszcze bardziej elegancki, a co najważniejsze na pokładzie znalazło się jeszcze więcej technologii. Wyposażenie jest bogatsze i pojawiły się elementy, których wcześniej marka Renault nie oferowała. Na razie podamy Wam najistotniejsze dane, a wkrótce powinniśmy zamieścić szersze dossier prasowe Espace V po liftingu.

Renault Espace trafi na rynek w 1984 roku. Była to nowatorska konstrukcja i do dziś taka pozostała. Przez minione 3,5 dekady sprzedało się 1,3 miliona egzemplarzy pięciu generacji tego minivana. Aktualna, piąta, straciła nieco rodzinnego charakteru zyskując nieco elementów klasyfikujących go do crossoverów. Jest to jednak wciąż samochód bardzo interesujący, choć już chyba bardziej biznesowy, niż rodzinny. Osobiście uwielbiam piątą generację Espace, za jego stylistykę, elegancję i za mnóstwo nowoczesnych technologii. A teraz, po liftingu, tych technologii jest jeszcze więcej.

Linia najnowszej odsłony Renault Espace pozostała w zasadzie bez zmian, choć pojawiły się nowe elementy, które także z zewnątrz wyróżniają ten samochód. Jest więcej technologii, która jest widoczna z zewnątrz. Najważniejszy chyba element, to adaptacyjne reflektory LED MATRIX VISION – po raz pierwszy zastosowane w Renault – które optymalizują oświetlenie drogi i zapewniają większe bezpieczeństwo.

Dostępne są także asystent utrzymania pasa ruchu i jazdy autostradowej, które wspierają kierowcę w kierunku jazdy autonomicznej (poziom 2). Renault EASY CONNECT wprowadza nowy system, który przenosi mobilność w sieci do nowego wymiaru. Zintegrowany jest z nowym systemem multimedialnym Renault EASY LINK z wyświetlaczem i obsługą za pośrednictwem centralnie umieszczonego 9,3-calowego monitora dotykowego i cyfrowego „wyświetlacza kierowcy” (na desce rozdzielczej przed kierującym) wyposażonym w 10,2-calowy monitorem prezentujący wskaźniki. A ich grafika może być oczywiście różna, zależnie od preferencji kierowcy.

Prowadzenie, dynamikę jazdy, zwinność i komfort podróży nowym Espace można spersonalizować na wysokim poziomie za pomocą systemu MULTI-SENSE, układu czterech skrętnych kół 4CONTROL i elektronicznie sterowanych amortyzatorów (zmienne siła tłumienia).

Te elementy sprawiają, że nowy Espace jest bardziej niż kiedykolwiek najlepszym modelem marki Renault. Wraz z nowym Koleosem (SUV), Talismanem (sedan) i Talismanem Grandtour (kombi), Espace tworzy wyższą klasę Renault.

Od debiutu Espace V generacji miks sprzedaży jest bardzo korzystny – aż 60% klientów wybrało wersję Initiale Paris. „Potwierdza to nowe pozycjonowanie Espace jako crossovera wysokiej jakości. Klienci doceniają postępy w projektowaniu i technologii, a także komfort i przestrzeń, które stały się cechą charakterystyczną modelu już od 35 lat. Nowe Espace – bardziej niż kiedykolwiek – jest przeznaczone do podróżowania i zapewniania komfortu samochodowej klasie biznesowej” – powiedziała Valérie Candeiller, dyrektorka marketingu segmentu klasy wyższej w Reanult.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: EspaceRenault
Udostepnij251Tweet41Udostepnij11
Poprzedni

Renault Clio czy Peugeot 208 – który model zostanie Samochodem Roku?

Następny

Najszybsza Dacia Duster w historii. Czy rozpędzi się do 200 km/h?

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Najszybsza Dacia Duster w historii. Czy rozpędzi się do 200 km/h?

Jakie używane auto hybrydowe kupić? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 48/2019

Renault, Dacia, Citroen i Peugeot – jaka sprzedaż na polskim rynku?

Peugeot, Renault czy Citroen? Która marka jest najpopularniejsza we Francji?

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

16 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • bartekp - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Jakub - Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Edgar - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Irbis78 - Renault Kiger pojechał w Himalaje. 2000 kilometrów w wysokich górach by przetestować wytrzymałość samochodu
  • khoral - Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Witek - UOKiK: 32 egzemplarze Peugeot 508 do serwisu
  • Bart - DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Chip - UOKiK: 32 egzemplarze Peugeot 508 do serwisu
  • Krzysztof - Nowa Dacia Duster Commercial już w sprzedaży. Zmiana wizerunku i ceny
  • Maciej - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Strefy Czystego Transportu w polskich miastach już za dwa lata. Gdzie zostaną uruchomione?
  • Tuning silnika 1.5 blueHDi 130 KM. Jaki wzrost moc można uzyskać: box i chiptuning?
  • Jak wygląda struktura dostawców przy produkcji samochodu elektrycznego?
  • Dacia: 10 pytań najczęściej zadawanych przez klientów w salonie
  • UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Citroën Ami „Cross”: polska firma przerobiła model na plażowy łazik
  • Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
16
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.