• Najnowsze

Nowe Renault Megane – pełna gama wersji łącznie z napędem hybrydowym już dostępna w Polsce

2020-07-01
Peugeot 508 PSE

Nowy 360-konny Peugeot 508 Sport Engineered debiutuje na rynku niemieckim

2021-01-22

Peugeot planuje gamę samochodów o sportowym zacięciu

2021-01-22
Dacia Logan

Nowa Dacia Logan III po raz pierwszy w Polsce! Jak zmienił się budżetowy sedan?

2021-01-22

Nowy Citroën C4 1.5 HDi EAT8 już w Polsce. Można go obejrzeć w salonie w Toruniu!

2021-01-21
Dacia Sandero

Trudny początek roku. Większość marek notuje bardzo duże spadki sprzedaży

2021-01-21

Nowe zdjęcia szpiegowskie Citroëna C5. Premiera już w tym roku

2021-01-21
Renault 5 Turbo

Powrót Renault 5 Turbo? Legenda w nowoczesnej wersji

2021-01-21

Kiedy nowy Peugeot 308 pojawi się w Polsce? Nadjeżdża konkurent Volkswagena Golfa

2021-01-21

Linda Jackson na czele Peugeot to duże zaskoczenie dla branży

2021-01-21

Test Renault Megane 1.5 dCi – w krainie kangurów

2021-01-21
piątek, 22 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Nowe Renault Megane – pełna gama wersji łącznie z napędem hybrydowym już dostępna w Polsce

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2020-07-01
w Renault, Wiadomości
Czas czytania8min czytania
1.5k 15
19
1.3k
UDOSTĘPNIEŃ
4.4k
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Nowy 360-konny Peugeot 508 Sport Engineered debiutuje na rynku niemieckim

Peugeot planuje gamę samochodów o sportowym zacięciu

Nowa Dacia Logan III po raz pierwszy w Polsce! Jak zmienił się budżetowy sedan?

Nowoczesna stylistyka i lepsze materiały wykończeniowe ― nowe Renault Megane z nowym, bogatszym wyposażeniem oraz systemem multimedialnym EASY LINK z aktualizacjami Over-The-Air od lipca jest dostępne w Polsce. Samochód zapewnia zoptymalizowane systemy bezpieczeństwa, w tym m.in. światła Full LED dostępne już od pierwszego poziomu wyposażenia. Zaawansowane technologie na najwyższym poziomie, nowe systemy wspomagania prowadzenia w tym EASY PILOT – asystent jazdy w korku i na autostradzie, sześć dostępnych układów napędowych: benzynowe, wysokoprężne oraz nowa technologia Renault E-TECH Plug-In Hybrid są dostępne w czterech poziomach wyposażenia, w tym wersji R.S. Line.

Nowe Renault Megane będzie dostępne w wersji hatchback i kombi od lipca 2020 oraz sedan w 2021 roku. Cena na rynku polskim zaczyna się od 75.900 zł.

Renault Megane to kultowy model. W ciągu 25 lat na całym świecie sprzedano 7 milionów sztuk Megane reprezentujących cztery generacje tego modelu. Nowy Megane to liczne zmiany stylistyczne, pełna gama silników, łącznie z rewolucyjną technologią E-TECH Plug-In Hybrid, i jeszcze więcej technologii, które podnoszą bezpieczeństwo oraz przyjemność jazdy. I jak zawsze dwa rodzaje nadwozia – hatchback i kombi.

Wyrazisty, dopracowany styl

Nowe Renault Megane jest zdecydowanie bardziej dojrzałym samochodem z dopracowaną stylistyką. Z przodu zobaczymy nowy zderzak ze zmienionym grillem z chromowanymi obramowaniami świateł przeciwmgłowych i wlotami powietrza. Tylny zderzak ma również zmieniony kształt. Nadkola są teraz mocniej wyprofilowane i mają nowe elementy ozdobne. Po zapadnięciu zmroku uwagę przyciągają podświetlane zewnętrzne klamki drzwi. Obręcze kół od 16 do 18” i antena w kształcie płetwy rekina nadają nowemu modelowi atrakcyjny wygląd.

Wszystkie światła są wykonane w technologii LED. Z przodu reflektory C-Shape 100% LED i reflektory Full LED PURE VISION są dostępne w standardzie już w podstawowej wersji wyposażenia.

Zapewniają o 30% większy zasięg wiązki światła, a w połączeniu ze światłami przeciwmgłowymi doświetlają zakręty. Tylne światła, również w 100% LED, zwracają uwagę nowymi listwami z efektem 3D. Sekwencyjne kierunkowskazy tylne dają efekt high-tech i przyciągają wzrok.

Bogaty pakiet zaawansowanych technologii

Wnętrze Megane jest przyjazne, zaprojektowane z myślą o ergonomii kierowcy, wyposażone w system MULTI-SENSE, przednie siedzenia z elektryczną regulacją, przyjemną w dotyku kierownicę już w podstawowej wersji wyposażenia i nowe rodzaje tapicerki. Wrażenie robi zwłaszcza nowy, w pełni cyfrowy 10,2” ekran wskaźników na tablicy rozdzielczej tuż przed oczami kierowcy oraz system multimedialny nowej generacji EASY LINK z dużym dotykowym ekranem 7″ lub 9,3”. System, kompatybilny z Android Auto i Apple CarPlay, umożliwia spersonalizowanie ustawień różnych parametrów samochodu.

Nowy Megane jest wyposażony w najnowsze dostępne technologie wspomagania prowadzenia, które wprowadzają nas w erę samochodów autonomicznych:
– system kontroli bezpiecznej odległości (DW)
– system ostrzegania o kolizji czołowej (FCW)
– system kontroli pasa ruchu (LDW)
– system utrzymywania pasa ruchu (LKA)
– system kontroli martwego pola (BSW)
– system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych (OSP/TSR)
– system EASY PILOT – asystent jazdy w korku i na autostradzie składający się z systemu utrzymania samochodu w osi pasa ruchu (LC) i aktywnego regulatora prędkości z funkcją Stop&Go (ACC Stop& Go)
– system wykrywania zmęczenia kierowcy (UTA)
– aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych (AEBS)
– system wspomagania wyjeżdżania z miejsca parkingowego tyłem (RCTA)

Wersja R.S. Line

Nowy Megane to również pełna oferta silników i wersji wyposażenia. Poza wersjami Life, Zen i Intens, pojawia się wersja R.S. Line. Zastępuje ona dotychczasową wersję GT Line i wyróżnia się specjalnymi oznaczeniami z logo R.S. na przednich błotnikach i klapie bagażnika, podwójną chromowaną końcówką wydechu, diamentowanymi obręczami kół 17” ze stopów metali lekkich, tapicerką R.S. Line z alcantary z czerwonymi przeszyciami i podgrzewanymi, sportowymi fotelami. Czerwone przeszycia pojawiają się również na pokrytej skórą kierownicy.

Fani sportowych samochodów będą zachwyceni…

Odnowa gamy Megane obejmuje również sportowe wersje R.S. i R.S. Trophy, oczekiwane z niecierpliwością przez klientów ceniących sportowe emocje. Obie wersje są wyposażone w opracowany przez Alians RNM silnik 1.8 l z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim, montowany także w Alpine A110.

Megane R.S. rozwija teraz moc 300 KM (podobnie jak poprzednia generacja Megane R.S. Trophy), a jego moment obrotowy zwiększono do 420 Nm (+30 Nm) w wersji ze skrzynią EDC i 400 Nm w przypadku skrzyni mechanicznej. Układ czterech kół skrętnych 4CONTROL i sportowe zawieszenie pozwalają na niezwykle dynamiczne pokonywanie ciasnych zakrętów i poprawiają przy tym stabilność. Nowy system R.S. Monitor podaje różne parametry samochodu w czasie rzeczywistym.

Nowy Megane R.S. Trophy jest wprost stworzony do torów wyścigowych. Wyróżnia się m.in. zawieszeniem Cup, dostępnym tylko w tej wersji.

Wyposażony w mechanizm różnicowy Torsen® o ograniczonym poślizgu, który ułatwia wchodzenie w zakręty i zapewnia większą skuteczność napędu przy wychodzeniu na prostą. Amortyzatory i sprężyny zawieszenia są twardsze odpowiednio o 25 i 30%, a stabilizator poprzeczny o 10% sztywniejszy w porównaniu z Megane R.S. Takie wyposażenie gwarantuje wyjątkową przyjemność prowadzenia.

Pełna oferta silników

Pełna oferta silników spełni wszystkie potrzeby i pragnienia użytkowników. Nowe Renault Megane oferuje następujące jednostki napędowe:
– TCe 115 ze skrzynią manualną 6-biegową
– TCe 140 ze skrzynią manualną 6-biegową
– TCe 140 ze skrzynią automatyczną EDC 7-biegową
– TCe 160 ze skrzynią automatyczną EDC 7-biegową
– Blue dCi 115 ze skrzynią manualną 6-biegową
– Blue dCi 115 ze skrzynią automatyczną EDC 7-biegową
– E-TECH 160 Plug-In Hybrid ze skrzynią automatyczną MMT

Nowe Renault Megane – dane techniczne i wymiary

Marka, która od ponad 10 lat jest pionierem i ekspertem w segmencie samochodów elektrycznych, wprowadza także w Megane nowy napęd hybrydowy typu plug-in E-TECH o mocy 160 KM, który będzie dostępny w wersji Megane Grandtour już w momencie debiutu rynkowego. Dzięki akumulatorowi trakcyjnemu o pojemności 9,8 kWh (400 V) nowy Megane E-TECH Plug-In Hybrid dysponuje zasięgiem umożliwiającym pokonywanie w trybie w 100% elektrycznym z prędkością do 135 km/h tras o długości do 50 km w cyklu mieszanym (WLTP) i do 65 km w cyklu miejskim (WLTP City). Rozruch odbywa się zawsze w trybie elektrycznym. Nowy model umożliwia codzienne dojazdy bez zużywania paliwa i emisji spalin, a w weekend lub w czasie wakacji świetnie sprawdzi się na dłuższych trasach. Dzięki tej technologii Megane E-TECH Plug-in Hybrid może się poszczycić rekordowo niskim zużyciem paliwa od 1,3 l/100 km i niewielką emisją CO2 od 28 g/km w cyklu mieszanym (WLTP). Nowe Renault Megane Grandtour E-TECH 160 Plug-In Hybrid jest dostępne w 3 wersjach wyposażenia: Zen, Intens oraz R.S. Line.

Ceny

Ceny nowego Renault Megane zaczynają się od 75.900 zł dla wersji z silnikami spalinowymi i od 131.900 zł dla wersji E-TECH 160 Plug-In Hybrid. Zamówienia na nowe Renault Megane można składać od 1 lipca 2020 roku.

Nowe Renault Megane – cennik wersji hatchback

Nowe Renault Megane – cennik wersji Grandtour

Nowe Renault Megane – cennik wersji R.S.

 

 

źródło: Renault Polska

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: MeganeRenault
Udostepnij529Tweet331Udostepnij93
Poprzedni

Czy to nowe Renault Megane? Zakamuflowany model przyłapany w Rumunii

Następny

Nowe Renault Talisman i Talisman Grandtour – ceny i gama w Polsce

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowe Renault Talisman i Talisman Grandtour - ceny i gama w Polsce

Grupa PSA zamknie 11 salonów Peugeota i Citroena w okolicach Paryża

Grupa PSA zamknie 11 salonów Peugeota i Citroena w okolicach Paryża

Citroen C4 Cactus

Citroen C4 Cactus - dlaczego producent porzucił nazwę?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
19 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Aaaa o Nowa Dacia Logan III po raz pierwszy w Polsce! Jak zmienił się budżetowy sedan?
    • Piotr o Trudny początek roku. Większość marek notuje bardzo duże spadki sprzedaży
    • Tru o Nowa Dacia Logan III po raz pierwszy w Polsce! Jak zmienił się budżetowy sedan?
    • E D o Nowy 360-konny Peugeot 508 Sport Engineered debiutuje na rynku niemieckim
    • ORRO o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Maciej o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Adam o Używana Dacia Sandero Stepway i 100.000 km z silnikiem 0.9 TCe
    • Jozek o Nowy 360-konny Peugeot 508 Sport Engineered debiutuje na rynku niemieckim
    • gucio o Nowy 360-konny Peugeot 508 Sport Engineered debiutuje na rynku niemieckim
    • Damian o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Nowy 360-konny Peugeot 508 Sport Engineered debiutuje na rynku niemieckim
    • Peugeot planuje gamę samochodów o sportowym zacięciu
    • Nowa Dacia Logan III po raz pierwszy w Polsce! Jak zmienił się budżetowy sedan?
    • Nowy Citroën C4 1.5 HDi EAT8 już w Polsce. Można go obejrzeć w salonie w Toruniu!
    • Trudny początek roku. Większość marek notuje bardzo duże spadki sprzedaży
    • Nowe zdjęcia szpiegowskie Citroëna C5. Premiera już w tym roku
    • Powrót Renault 5 Turbo? Legenda w nowoczesnej wersji
    • Kiedy nowy Peugeot 308 pojawi się w Polsce? Nadjeżdża konkurent Volkswagena Golfa
    • Linda Jackson na czele Peugeot to duże zaskoczenie dla branży
    • Test Renault Megane 1.5 dCi – w krainie kangurów


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    19
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.