Brytyjski oddział Renault ogłosił cenę Megane R.S. Trophy-R. Najszybszy samochód przednionapędowy na torze Nurburgring jest prawie dwa razy droższy niż standardowy Megane R.S., a nawet Porsche 718 Cayman.
Cena podstawowa dla brytyjskiego klienta wynosi 51.140 funtów (55.808 euro). Dla porównania Megane R.S. kosztuje 27.835 GBP (30.375 EUR), a R.S. Trophy kosztuje 31.835 GBP (34.741 EUR). Porsche 718 Cayman jest tańszy o 6.350 £ (6.930 €).
Ale to nie koniec – mówimy przecież o wersji podstawowej. Wraz z dodaniem w konfiguratorze 19-calowych kół Carbon Revolution, które zmniejszają wagę sportowego auta o 8 kg, nowego Renault cena Megane R.S. Trophy-R wzrasta do 63.140 funtów (68.903 euro). To nadal mało, bo każdy, kto chce prowadzić dokładnie ten sam samochód, którym Renault odzyskał pierwsze miejsce na torze, będzie musiał sięgnąć po… pakiet Nurburgring Record Pack.
Pakiet zawiera hamulce węglowo-ceramiczne z pozłacanymi zaciskami i dynamiczny wlot powietrza na dole przedniego zderzaka. Z tymi dodatkami cena Trophy-R osiąga 72.140 funtów (78.724 euro), zaledwie 3.208 funtów (3.500 euro) mniej niż Porsche 718 Cayman GT4.
Megane R.S. Trophy-R będzie produkowany w limitowanej edycji 500 sztuk. Najszybszy samochód z napędem na przednie koła Nurburgring ma turbodoładowany silnik o pojemności 1.8 litra i mocy 300 KM. Sprzedaż rozpoczyna się pod koniec roku. Podobno lista chętnych jest już baaaardzo długo.
Najnowsze komentarze