Nowe Renault Zoe – ceny we Francji

3 502

Od dziś można we Francji składać zamówienia na Nowe Renault Zoe. To już trzecia generacja tego samochodu, który jest najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym nad Sekwaną. Nowe Renault Zoe może się pochwalić zasięgiem wynoszącym 395 km (wg WLTP), silnikiem o mocy 135 KM i ładowarką DC 50 kW.

Nowe Renault Zoe jest dostępne w cenie od 169 euro miesięcznie (w tym cena wynajmu akumulatorów), ale można oczywiście kupić ten samochód na własność.

Nowe Renault Zoe ma teraz większy zasięg, więcej mocy, bogate wyposażenie już w standardzie, a wciąż pozostaje samochodem niedrogim.

Siedem lat po wprowadzeniu na rynek Zoe pozostaje najlepiej sprzedającym się elektrycznym samochodem miejskim w Europie i niekwestionowanym liderem rynku francuskiego z ponad 80.000 rejestracji od 2012 roku i 43,2% udziału w rynku pod koniec sierpnia 2019 roku. Nowe Renault Zoe nabiera charakteru, jego bateria o pojemności 52 kWh zwiększa autonomię pojazdu (zasięg) do 395 kilometrów wg WLTP, co stanowi wzrost o 25%, a podwójna oferta silnikowa obejmuje jednostki o mocy 80 kW (równowartość 110 KM) i 100 kW (równowartość 135 KM) zwiększając przyjemność z jazdy nieodłącznie związaną z pojazdem elektrycznym. Ponadto, dzięki szybkiemu ładowaniu DC do 50 kW, nowe Renault Zoe uzyskuje do 150 kilometrów zasięgu w 30 minut. W sam raz, żeby spokojnie napić się kawy podczas przerwy w podróży.

Nowe Renault Zoe zaskakuje poziomem wyposażenia. Już od wersji Life standardowo otrzymuje się m.in.:
– 10-calowy ekran wskaźników przed kierowcą;
– system multimedialny Easy Link z ekranem o przekątnej 7” (9,3” w wersji Edition One);
– skrzynię biegów e-Shifter z trybem B zapewniającym większy komfort jazdy w mieście;
– automatyczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold;
– reflektory Full LED z LED-owymi światłami do jazdy dziennej;

Renault, jako jedyny producent, oferuje swój samochód zarówno w normalnej sprzedaży, jak i z opcją wynajmu akumulatorów. To może przekonać osoby obawiające się o postępujące zużycia źródła zasilania.

Dzięki różnym planom przebiegu formuła wynajmu akumulatora umożliwia dostosowanie kosztów do rzeczywistego użytkowania przez kierowcę. Przynosi mu również maksymalny spokój. Rzeczywiście, z opcją wynajmu, Renault gwarantuje akumulator na całe życie. W przypadku znacznego zmniejszenia pojemności energetycznej lub w przypadku awarii Renault zmienia lub naprawia akumulator bezpłatnie przez cały okres eksploatacji pojazdu. Kierowcy korzystają też z kompleksowej pomocy, nawet w przypadku przerw w dostawie prądu przez całą dobę. To ważna pomoc zapewniana nawet w przypadku zapomnienia o naładowaniu akumulatorów przez kierowcę!

Z takiego wynajmuj korzysta jak dotąd 80% klientów indywidualnych, którzy użytkują Zoe! Pozwala to nie tylko spokojnie użytkować samochód, ale i planować wydatki dzięki stałem miesięcznej opłacie.

A ile kosztuje Nowe Renault Zoe we Francji? Oto cennik podstawowy w przypadku zakupu samochodu:

Life R110 (80 kW) – 23.900 euro, bonus ekologiczny -6.000 euro;
Zen R110 (80 kW) – 25.900 euro, bonus ekologiczny -6.000 euro;
Zen R135 (100 kW) – 26.500 euro, bonus ekologiczny -6.000 euro;
Intens R110 (80 kW) – 27.900 euro, bonus ekologiczny -6.000 euro;
Intens R135 (100 kW) – 28.500 euro, bonus ekologiczny -6.000 euro;
Edition One R135 (100 kW) – 31.500 euro, bonus ekologiczny -6.000 euro.

Powyższe ceny nie obejmują zestawu akumulatorów ani bonusu ekologicznego. Decydując się na ich zakup na własność trzeba dorzucić 8.100 euro.

Jeśli klient woli akumulatory wynajmować, to taryfa za ich użytkowanie prezentuje się następująco:

roczny przebieg

czynsz miesięczny brutto wraz z assistance

czynsz miesięczny brutto wraz z assistance – promocja dla klientów indywidualnych podpisujących umowę na 37 miesięcy

7.500 km

74 euro

44 euro

10.000 km

84 euro

54 euro

12.500 km

94 euro

64 euro

15.000 km

104 euro

17.500 km

114 euro

ponad 20.000 km

124 euro

 

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
tpiapiacIwanRoman Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Roman
Gość
Roman

Zobaczymy jakie ceny na nowe Zoe przedstawi w Polsce generalny importer Renault Polska. Jeśli myśli o sensownych rozmiarach sprzedaży tych samochodów to z pewnością powinien dopasować ceny Zoe do wysokości, która dawałaby możliwość skorzystania z państwowej dopłaty. Jeśli nie to Zoe będzie na polskich drogach bardzo rzadkim zjawiskiem. Należy tu brać przykład z Opel Poland, który wprost idealnie „wstrzelił się” z ceną e-Corsa w warunki państwowej dopłaty.

Iwan
Gość
Iwan

Całkiem spoko, tylko pewnie u nas będzie nie wiadomo jak drogi. Ja to bym wolał yarisa hybrid kupić. Do miasta by się świetnie nadawał, nie pali dużo i nie ma problemów, bo się go nie ładuje. A z ładowarkami różnie bywa, w swojej okolicy nie mam żadnej.

tpiapiac
Gość
tpiapiac

Jaka trzecia generacja? Chyba pierwsza… po (wreszcie) widocznym faceliftingu karoserii i wnęrza…