Alpine rozbudowuje i wzmacnia swój zespół odpowiedzialny za produkcję oraz marketing. Do marki dołączą trzy osoby, które mają zająć się produkcją, sprawami prawnymi oraz marketingiem cyfrowym. Celem tych zmian jest m.in. zwiększenie efektywności produkcji, zwiększenie sprzedaży oraz poszerzenie zasięgu i dotarcia marki.
Alpine to marka sportowych samochodów Renault. Obecnie oferuje Alpine A110, znakomite sportowe dwuosobowe auto o imponujących osiągach. Wkrótce do gamy dołączy kolejny model, tym razem ma to być w pełni elektryczny sportowy i luksusowy SUV. Alpine ma bowiem aspirować do sektora wyjątkowych aut premium.
Zobacz: Nowe samochody Alpine. Wybierz swój model
Kto pojawi się w zespole Alpine?
Benedicte Lenguin została mianowana radcą generalnym Alpine i będzie członkiem Komitetu Zarządzającego marki, a Anne-Catherine Basset dołączy do Komitetu Zarządzającego Alpine jako Dyrektor Przemysłowy i Dyrektor Produkcji zakładów Alpine Dieppe.
Od 1 września w Alpine pojawiła się również Aurélie Farinacci, która została mianowana Dyrektorem Marketingu Cyfrowego. Po doświadczeniu w sprzedaży detalicznej dóbr konsumpcyjnych, Aurélie dołączyła do Grupy Renault w 2000 roku, odpowiadając za zaopatrzenie dla Renault Merchandising, gdzie miała pierwszy kontakt ze sportem motorowym. W 2013 roku Aurélie weszła w świat cyfrowy i z czasem rozwinęła bardzo solidną wiedzę w zakresie CRM, Data Management, Web i digital performance.
Zobacz: Alpine A110 – test redakcyjny
„Chcę uczestniczyć w budowaniu marki poprzez wprowadzenie na pokład zespołu cyfrowych entuzjastów” – powiedziała Aurélie Farinacci.
źródło: Alpine / Renault
Najnowsze komentarze