W katalogu Renault Arkana, Megane, Captur i Clio na francuskim rynku zagościła specjalna edycja „E-Tech engineered”, która dodaje pojazdom sportowego klimatu. Producent zarezerwował wersję wyłącznie dla napędów hybrydowych.
RS Line to wersja, która swoim wyglądem nawiązuje do samochodów o sportowym zacięciu, ale marka doszła do wniosku, że kolejna edycja z charakterem z pewnością nie zaszkodzi a wręcz przeciwnie, może zwiększyć zainteresowanie klientów. Producentowi zależy przede wszystkim na zwiększeniu sprzedaży zelektryfikowanych modeli, dlatego edycja E-Tech engineered będzie dostępna wyłącznie dla hybryd oraz hybryd z wtyczką.
Od czerwca klienci mogą zamawiać serię specjalną dla modeli Clio, Arkana i Megane (kombi i hatchback) we Francji. Na razie znana jest tylko cena Arkany E-Tech Engineered, która wynosi 38.300 euro (ok. 176 tys. zł). Zamówienia na Captura zostaną otwarte w późniejszym terminie. Wersja E-Tech Engineering byłaby również ciekawą opcją dla polskich klientów i mamy nadzieję, że pojazdy wkrótce wzbogacą również ofertę w naszym kraju.
Seria specjalna E-Tech engineered zajęła w katalogu miejsce powyżej serii RS Line i przejęła niektóre stylistyczne smaczki, jak listwa F1 w dolnej części przedniego zderzaka, czy dekoracje na progach. Pojazdy wyróżnia błyszczące, czarne logo na grillu oraz emblemat na tylnej klapie. Kolorystyka została utrzymana w stalowym kolorze Warm Titanium ze złotymi elementami. Styliści Renault dodali również specjalną grafikę na drzwiach oraz progach pojazdów.
Kabina Renault Arkany, Megane, Captura i Clio E-Tech engineered również przeszła niewielką metamorfozę, która polegała głównie dopasowaniu wnętrza pod względem barw oraz logotypów dedykowanych specjalnej edycji. Skórzana kierownica otrzymała plakietkę „E” dla podkreślenia obecności silnika elektrycznego.
Ze specjalną serią kompatybilne są dwa układy napędowe: 145-konny 1.6 E-Tech Hybrid dostępny w Renault Arkana, Clio i Captur oraz hybryda 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid o mocy 160 KM oferowana w Capturze i Megane zarówno w wersji hatchback, jak i kombi.
Najnowsze komentarze