Renault planuje w przyszłym roku kilka ważnych premier. W ramach realizacji swojego planu rozwoju pokaże nie tylko nowe samochody ale również napędy.
Nowe Renault Mégane E-Tech 2022
Pierwszą premierą, która trafi po długim oczekiwaniu, będzie nowe elektryczne Renault Mégane. Model ten nie zastąpi klasycznego samochodu, ale będzie uzupełnieniem gamy. Mégane E-tech pokazuje kierunek, w jakim rozwijać się będą nowe modele marki. Mamy więc zupełnie nowy projekt nadwozia, tym razem nawiązujący już do sylwetki crossovera i nowe wnętrze, z dwoma dużymi ekranami. Warto zauważyć również postęp jeśli chodzi o materiały, tworzyw sztuczne są tu zastępowane m.in. panelami z konopii.
Nowe Mégane było testowane już przez dziennikarzy, którzy zgodnie chwalą zalety nowego modelu, takie jak wysoka jakość wykończenia, wygoda na pokładzie i doskonale zintegrowane usługi Google. Zapowiada się bardzo ciekawy samochód.
Nowy Renault Kadjar 2022
Renault Kadjar zadebiutował w r. 2015 a w szczytowym momencie popularności Renault sprzedało w ciągu roku 130 tysięcy egzemplarzy tego SUVa. Kadjar nie miał łatwego życia, bo konkurował m.in. ze świetnym Peugeot 3008 i sprzedaż utrzymywała się na poziomie 110 tysięcy egzemplarzy rocznie aż do 2020 r. gdy spadła do 60 tysięcy. Dlatego Renault musi wprowadzić zupełnie nową odsłonę tego modelu.
Zobacz: promocje na samochody Renault
Dlatego już na początek przyszłego roku ta premiera jest przewidziana. Nowy Kadjar chce skutecznie powalczyć o rynek, oferując nowoczesny design i wnętrze oraz nowe technologie wspomagania prowadzenia. To najważniejsza premiera marki w 2022 r.
Czego możemy się spodziewać? Przede wszystkim to nowa platforma, stylistyka nawiązująca do najnowszej odsłony Renault Captur II, układ wnętrza jak w Renault Mégane E-Tech oraz nowa nazwa. Tak, Kadjar odchodzi w zapomnienie a razem z nim stary model. Renault chce wykorzystać fakt, że Peugeot 3008 będzie miał trzecią odsłonę dopiero 2023 i zamierza wykroić sobie spory kawałek tortu SUV.
W 2023 roku czeka nas jeszcze kilka innych zmian – w tym pojawienie się w ofercie nowych silników, na przykład hybrydy o pojemności 1.8 litra. Możliwe też, że zobaczymy nieco mocniejsze wersje silników zasilanych LPG.
źródło: Motor1, L’Argus, Renault
Najnowsze komentarze