Peugeot 508 Sport Engineered debiutuje na rynku niemieckim. Klienci mogą już zamawiać najmocniejszą wersję modelu w cenie rozpoczynającej się od 66.640 euro.
Napęd hybrydowy nie jest nowy dla Peugeot 508. W ofercie modelu znajduje się już wersja plug-in o mocy 225 KM, która kosztuje w Polsce 185.000 zł, ale francuska marka ma w zanadrzu mocniejszą propozycję – 508 Sport Engineered. W listopadzie ubiegłego roku, Peugeot opublikował ceny samochodu na rynku francuskim, przyszła kolej na kolejne kraje. Możliwość zamówienia modelu w otrzymali właśnie klienci w Niemczech. Cena rozpoczyna się od 66.640 euro (ok. 302 tys. zł) za wariant liftback oraz 67.940 euro za kombi (ok. 308 tys. zł). W Niemczech pojazd jest o 460 euro tańszy niż nad Sekwaną.
Z wyglądu, Peugeot 508 PSE różni się od zwykłego modelu bardziej sportowym wyglądem z czarną osłoną chłodnicy oraz dużymi wlotami powietrza podkreślonymi jaskrawą barwą. Ten sam żółto zielony odcień zdobi zaciski hamulcowe oraz elementy wnętrza wraz z zestawem cyfrowych wskaźników. Peugeot 508 PSE jest oferowany w trzech kolorach nadwozia: szarym, czarnym i perłowej bieli.
Peugeot 508 PSE ma moc 360 KM dzięki połączeniu silnika spalinowego z dwoma jednostkami elektrycznymi. Pojazd potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 5,2 sekundy. Z napędem 4×4 osiąga maksymalną prędkość 190 km/h.
Samochód jest wyposażony w prawie wszystkie systemy wspomagające kierowcę dostępne dla tego modelu w tym m.in. system noktowizyjny Night Vision, adaptacyjny tempomat z funkcją STOP&GO, asystent pasa ruchu oraz aktywny hamulec bezpieczeństwa. Produkcją 508 PSE zajmuje się fabryka w Miluzie we Francji.
„Peugeot może pochwalić się bogatą historią oraz licznymi sukcesami w sportach motorowych. Bazując na tym doświadczeniu, stworzyliśmy markę Peugeot Sport Engineered i wprowadzamy na ulice podwyższone osiągi. Nowy Peugeot 508 PSE łączy technologię hybrydową z najwyższą przyjemnością z jazdy” – powiedział Haico van der Luyt, dyrektor generalnhy Peugeot w Niemczech.
Najnowsze komentarze