Citroën świętuje pierwszą rocznicę modelu Ami. 2-osobowy elektryczny model początkowo pojawił się we Francji, ale stopniowo debiutował na kolejnych rynkach. Jest już dostępny we Włoszech, Hiszpanii, Belgii i Portugalii. W 2022 roku możliwość zamówienia Ami otrzymają klienci w Wielkiej Brytanii.
Od debiutu w 2020 roku Citroën Ami przyciągnął 9.000 klientów w Europie w tym 6.500 we Francji i 2.000 we Włoszech. Kim są klienci decydujący się na ten osobliwie wyglądający model? Citroën zidentyfikował trzy grupy nabywców. Większość z nich to rodziny z dziećmi mieszkające z małych miejscowościach lub na wsi, dla których Ami jest jednym z wielu środków transportu. Do klientów zalicza się również klasę średnią, często bez prawa jazdy kategorii B, dla której ważna jest niezależność i swoboda przemieszczania się. W trzeciej grupie znajdziemy mieszkańców miast, którzy zwracają uwagę na aspekt środowiskowy i nie chcą korzystać z komunikacji miejskiej tylko z własnego auta. Ami jest dla nich głównym środkiem transportu.
Zobacz także: Nowy elektryczny Opel Rocks-e 2021. Citroën AMI zyskał rodzeństwo
Cztery koła w atrakcyjnej cenie
Citroën Ami może być zamkniętą i ogrzewaną alternatywą dla roweru lub skutera a jednym z głównych czynników skłaniających do zakupu jest cena wynosząca 6990 euro (ok. 32 tys. zł). Małego elektryka o zasięgu 75 km można mieć także za 19,99 euro miesięcznie. Zamówienia dokonamy w całości przez internet lub w sieciach Fnac-Darty.
Szef Citroëna: Elektromobilność może być za droga dla klientów
Citroën Ami oferuje wiele możliwości personalizacji. Do wyboru jest 7 różnych wersji oraz kolorowe dodatki. Ponad 8 na 10 klientów decyduje się na podkreślenie charakteru swojego Ami. Większość z nich preferuje I poziom personalizacji z zestawami: My Ami Orange, My Ami Grey, My Ami Blue lub My Ami Khaki. Koncepcja „Zrób to sam” pozwala klientowi samodzielnie umieścić naklejki i akcesoria na pojeździe.
Najnowsze komentarze