poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Nowy Citroën Ami trafi do Stanów Zjednoczonych

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-04-29
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
89 1
1
Citroen Ami
77
UDOSTĘPNIEŃ
256
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Mały francuski czterokołowiec z napędem elektrycznym wyjedzie na amerykańskie ulice. Nie, Citroën nie wraca do USA, aby oferować swoje samochody za pośrednictwem nowej sieci dealerskiej, ale w ramach car-sharingu Free2Move.

Grupa PSA planowała przywrócić na rynek amerykański markę Peugeot, ale po fuzji z Fiatem nastąpiła zmiana strategii. Wydawało się, że nie ma już wielkich szans na ponowne pojawienie się francuskich aut w Stanach Zjednoczonych, ale znów nastąpił pewien zwrot. Amerykanie otrzymają dosyć nieoczekiwany pojazd: Citroena Ami. Wszystko dzięki usługom car-sharingowym Free2Move. Firma ogłosiła w mediach społecznościowych, że „coś wielkiego zbliża się do Waszyngtonu” a na zdjęciu możemy zobaczyć malutkiego elektrycznego Citroena.

„Coś wielkiego” w zwiastunie nie dotyczy oczywiście wymiarów Ami, model mierzy zaledwie 2,41 m, ale pojawienia się Citroena, który nie był obecny w Stanach Zjednoczonych od 1977 roku. Ami to czterokołowy wehikuł z napędem elektrycznym o mocy 8 KM, który potrafi przejechać na jednym ładowaniu nawet 75 km.

Free2Move w Waszyngtonie oferuje użytkownikom 600 samochodów w tym Chevrolety Cruze i Equinox. Do pojazdów produkowanych przez General Motors wkrótce dołączą modele Stellantis a wśród nich maluch spod znaku szewronów. Ami pozwoli na przystępne cenowo przejazdy na krótkich, miejskich odcinkach. Na razie nie wiadomo ile Citroenów trafi do Waszyngtonu i na jakich zasadach będzie można z nich skorzystać.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Citroen Ami
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Ameryka PółnocnaAmiCitroenFree2MovePeugeotStellantis
Udostepnij31Tweet19Udostepnij5
Poprzedni

Dacia Duster i dużo, dużo błota. Co model potrafi w terenie?

Następny

DS x MÉTIERS D’ART – konkurs DS Automobiles

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

DS x MÉTIERS D’ART – konkurs DS Automobiles

DS 9

Nowy luksusowy DS 9 – pierwszy test konkurenta Audi i BMW w Polsce

Nowa Dacia Duster 2022 opóźniona?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Wojtek - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Cezar - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Tomasz O - Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?
  • Tomasz O - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Tomasz O - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Bart - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Slawo - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?
  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.