Nowy Citroën Basalt debiutuje na kolejnym rynku, jednak europejscy klienci muszą na razie obejść się ze smakiem. Podobnie jak w przypadku modelu C3 oraz C3 Aircross, który wkrótce zmieni nazwę na Aircross, Basalt będzie w Europie, a więc i w Polsce, dostępny później. Kiedy?
Citroën oficjalnie wprowadził do sprzedaży w Argentynie nowy model Basalt, kompaktowego SUV-a, który już przy pierwszym kontakcie przyciąga uwagę nietuzinkowym designem i przestronnością wnętrza. Podczas letnich zajęć na wybrzeżu, marka zorganizowała specjalną prezentację tego wyjątkowego pojazdu, który z pewnością wyróżnia się na tle konkurencji.
Citroën Basalt to samochód, który wyraźnie odzwierciedla nowy kierunek stylistyczny marki. Odważne linie nadwozia, charakterystyczne reflektory i wyraziste detale sprawiają, że model wygląda dynamicznie i nowocześnie. We wnętrzu znajdziemy przestronną kabinę, która zapewnia wysoki komfort podróży zarówno kierowcy, jak i pasażerom. Pierwszy raz w tej klasie producent pokazał nadwozie typu SUV Coupé a to wszystko przy zachowaniu niskiej ceny.
Nowy Citroën Basalt jest już dostępny we wszystkich salonach sprzedaży marki w Argentynie. Dzięki rozbudowanej sieci dealerskiej każdy zainteresowany może osobiście przekonać się o zaletach tego SUV-a i odbyć jazdę próbną. Citroën wierzy, że Basalt odniesie duży sukces na argentyńskim rynku, oferując klientom coś więcej niż zwykły samochód – wyjątkowe doświadczenie z jazdy, połączone z innowacyjnym designem i komfortem na najwyższym poziomie.
Dziennikarze, którzy mieli już okazję testować Basalta, piszą o plusach i minusach tego samochodu.
Citroën Basalt – zalety:
- Nowoczesny design: Basalt łączy płynne linie coupé z solidnością SUV-a, co nadaje mu dynamiczny i elegancki wygląd.
- Przestronne wnętrze: Kabina oferuje dużo miejsca dla pasażerów, zwłaszcza na tylnych siedzeniach, z miejscem na nogi wynoszącym aż 980 mm, co przewyższa konkurencyjne modele w tej klasie.
- Komfort jazdy: Zawieszenie zostało zaprojektowane z myślą o płynnej i komfortowej jeździe, skutecznie tłumiąc nierówności drogi. Podobnie tapicerka foteli.
Citroën Basalt – wady:
- Brak niektórych funkcji: W standardowym wyposażeniu brakuje takich elementów jak panoramiczny dach, wentylowane fotele czy kamera 360 stopni, które są dostępne u niektórych konkurentów.
- Ograniczona dostępność silników: W zależności od rynku, oferta jednostek napędowych może być ograniczona, co wpływa na wybór odpowiedniej wersji dla potencjalnych klientów.
Citroën Basalt – kiedy w Europie?
Według zapowiedzi producenta, Basalt w dużo nowocześniejszym wydaniu niż to, co widzicie na zdjęciach powinien pojawić się w Europie w 2026 roku. Stylizacja nadwozia będzie nawiązywała do modelu koncepcyjnego Oli z wykorzystaniem elementów modelu C3 oraz C3 Aircross.
Najnowsze komentarze