Nowy Citroën Berlingo Van, zdobywca prestiżowego tytułu International Van of the Year 2019, po raz kolei dowiódł swojej konkurencyjności i zajął I miejsce w kategorii Mały samochód dostawczy w V edycji testów Fleet Cars&Vans oraz Fleet Auto Premium, organizowanych przez magazyn Fleet.
Nowy Citroën Berlingo Van ponownie został doceniony przez specjalistów i klientów z branży flotowej. W zorganizowanych przez magazyn „Fleet” testach Fleet Cars&Vans i Fleet Auto Premium Berlingo Van został wybrany najlepszym małym samochodem dostawczym.
Testy Fleet Cars&Vans, Auto Premium odbyły się w zeszłym miesiącu na Torze Kielce w Miedzianej Górze. Wzięło w nich udział ponad 60 samochodów, a w rolę jurorów wcieliło się grono 80 ekspertów odpowiedzialnych za flotę samochodową w dużych firmach z różnych branż, przedstawicieli firm leasingowych oraz z sektora Car Fleet Management. Pod okiem profesjonalnej kadry instruktorów przeprowadzono próby na dużej i małej pętli toru, próby off roadowe oraz jazdy na drogach publicznych.
Nowy Citroën Berlingo Van jest wierny hasłu marki dla samochodów dostawczych Citroëna „Inspired by Pro” i dostosowuje się do wszelkich potrzeb klientów biznesowych oraz sposobów jego użytkowania. Samochód wyróżnia się unikatową budową, dwiema długościami nadwozia (M i XL) oraz zastosowanymi rozwiązaniami w zakresie zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa. Obejmują one 20 systemów wspomagania prowadzenia i sześć systemów multimedialnych.
Nowy Citroën Berlingo Van jest bardzo innowacyjnym samochodem i ważnym modelem w segmencie. Od debiutu rynkowego w 1996 roku zostało wyprodukowanych na całym świecie ponad 1,5 miliona egzemplarzy Berlingo. Nowa generacja tego powszechnie cenionego modelu kontynuuje sukcesy poprzedników, a jego sprzedaż rośnie z roku na rok. Cieszymy się, że obecna, trzecia generacja Berlingo Vana przypadła do gustu specjalistom z branży flotowej. – powiedział Tomasz Chodkiewicz, dyrektor sprzedaży flotowej i samochodów używanych Groupe PSA.
Marka Citroën
Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów wyróżniającym się kreatywnością i śmiałością. Samochody tej marki charakteryzują: unikatowy styl, zastosowanie najnowszych technologii i komfort jazdy. Modele takie jak nowy C3 czy nowy kompaktowy SUV C3 Aircross wnoszą powiew świeżości do świata motoryzacji. Citroën to marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich styl życia. Hasło „Inspired by You” i wyjątkowe podejście do klienta są kwintesencją marki. Citroën wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów między innymi poprzez miejski concept store „La Maison Citroën”, stronę internetową Citroën Advisor czy też ofertę wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile oraz Earn&Drive). Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażowej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 miliona sprzedanych w 2016 r. samochodów. To również 8 tytułów mistrza świata zdobytych przez konstruktorów w WRC oraz trzeci kolejny tytuł mistrza świata przyznany konstruktorom w WTCC w 2016 r.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze