Nowy Citroen C3 Aircross 2020 w pięknej reklamie, podkreślającej rodzinny charakter auta

0 1 410

Citroën C3 Aircross sprzedaje się coraz lepiej. Nowa reklama marki ma podkreślać jego użyteczność i rodzinny charakter. Bohaterką reklamy jest dziewczynka, która ciągle próbuje czegoś nowego. Te eksperymenty, próby i niepowodzenia są charakterystyczne dla młodego wieku. I one stały się motywem przewodnim reklamy. 

Spot opowiada historię małej dziewczynki i jej ojca, który zawsze jest u jej boku. W kolejnych odsłonach widzimy historie z życia obojga. Mimo krótkiego czasu widz ma okazję wczuć się w sytuację i emocje bohaterów. Na swój sposób reklama wzruszy – przede wszystkim rodziców. Kampania decyduje jutro we Włoszech w wersji 30-sekundowej. Spot będzie emitowany w mediach społecznościowych w wersji 30, 25, 20 i 15 sekund.

W reklamie wykorzystano znany utwór znakomitowego francuskiego kompozytora, Yanna Tiersena, Valse d’Amélie.

 

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o