Nowy Citroën C3 Aircross zadebiutował na rynku japońskim i z tej okazji francuska marka zorganizowała festiwal pełen gier, zabaw i atrakcji. Na miejscu można było zobaczyć również wyposażenie, które zmieni crossover w samochód kempingowy.
Shimokitazawa Citroën Festival to wydarzenie zorganizowane przez japoński oddział marki, aby przybliżyć odwiedzającym zarówno nowości modelowe francuskiego producenta, jak i samochody sprzed lat. Impreza ma charakter rodzinny, dlatego każdy, niezależnie od wieku znajdzie tu coś dla siebie. Goście mają okazję sprawdzić się w łapaniu kaczek oraz w innych grach i zabawach oraz przyjrzeć się odświeżonemu C3 Aircrossowi.
Zobacz test: Nowy Citroën C3 Aircross 1.2 110 KM 2021 to wciąż król funkcjonalności
Premierę na rynku japońskim miał Citroën C3 Aircross po face liftingu, który w Polsce pojawił się w sprzedaży już wiosną tego roku. Podczas festiwalu obecna była zarówno tradycyjna wersja, jak i kempingowa, wyposażona w przestronny namiot wypełniony wakacyjnym ekwipunkiem.
Innym ciekawym modelem był Le Petit Citroën, który dzięki wysuwanej szufladzie z tyłu stał się mobilną przestrzenią ekspozycyjną. Pojazd prezentował akcesoria z logo szewronów. Na imprezie pojawił się również Berlingo. Festiwal uświetniła galeria zdjęć i plakatów Citroena oraz seanse filmów z udziałem 2CV i Traction Avant.
W weekend planowane są również koncerty z francuską muzyką. Citroën nie zapomniał o smakoszach i wystawił dwa modele Type H, które serwowały kawę, naleśniki, popularne w Japonii kanapki owocowe oraz hot-dogi.
Źródło: webcg.net
https://www.youtube.com/watch?v=wcTxQIbwDT0&t=25s
Najnowsze komentarze