Nowy Citroën C3 sprzedaje się coraz lepiej. Producent postawił na komfort i przyjemność jazdy, a to zaczyna procentować. Najnowsza generacja C3 znalazła w tym roku już 160.000 nabywców. Jest to najlepiej sprzedający się model marki.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku sprzedaż nowego Citroëna C3 zwiększyła się o 12%. Co ciekawe, aż 40% klientów wybiera najwyższą wersję Shine, a 65% nadwozie dwukolorowe. 55% klientów kupuje też wersję wyposażoną w Airbump, czyli panele chroniące bok samochody. Dużą część kupujących stanowią osoby, które zamawiają do wnętrza dodatki kolorystyczne.
https://www.youtube.com/watch?v=gIrGTx5pbUc
Citroën na razie nie planuje wprowadzać usportowionej wersji C3 VTS. Zamiast tego firma skupia się na przygotowaniu kolejnych wersji, które zwiększą komfort jazdy. Nowy Citroën C3 jest dzisiaj prawdopodobnie najbardziej komfortowym autem w swojej klasy – twierdzą przedstawiciele producenta. Wersja Life zaczyna się w Polsce od 39.900 złotych. Chętnie wybierana Shine to wydatek około 54 tysięcy.
W Polsce bardzo dużą popularnością cieszą się odmiany biało-czerwone. Biały lakier i czerwony dach świetnie się komponują kolorystycznie. Samochód można zamówić w wielu odmianach, a oprócz kolorów dostępne są też specjalne elementy personalizujące, takie jak dekoracja dachu.
Wszystkie szczegóły dotyczące personalizacji znajdziecie nas stronie producenta.
Najnowsze komentarze