Nowy Citroën C3 został zaprezentowany w Argentynie. „Samochód zaprojektowany tak, by był rewolucyjny” – reklamuje go producent. Wersja First Edition dostarczana jest z personalizowaną grafiką NFT, którą klient otrzymuje zarówno w swoim cyfrowym portfelu jak i w wersji wydrukowanej i oprawionej w ramę.
Citroën wchodzi na rynek z nowym C3 NFT First Edition. Z tej okazji pierwszych 100 klientów tej specjalnej wersji, którzy zarezerwują model online, otrzyma bardzo NFT (Non-fungible Token) stworzony znaną cyfrową artystkę.
Kupując online nowego Citroëna C3 First Edition 1.6 AT NFT, klienci otrzymają link do personalizacji grafiki z elementami stworzonymi i opracowanymi przez artystkę Naímę Almeidę. Rezultatem będzie „ekskluzywne dzieło sztuki NFT, pełne kolorów, stylu i osobowości” – informuje marka. Po zakończeniu procesu personalizacji klient otrzyma swoje dzieło zarówno zarejestrowane w cyfrowym portfelu z dołączoną wartością pieniężną, jak i fizycznie, w akrylowej ramie.
Nowy Citroën C3 to model, który już teraz przybywa z innowacyjnym designem, postawą SUV-a i paletą kolorów, która dopasuje się do osobowości każdego klienta. Nic zatem nie może się równać z zaprezentowaniem 100 nabywcom serii specjalnej równie niestandardowego elementu, który utożsamia się z propozycją marki oferującej wszechstronny, atrakcyjny i nowoczesny pojazd. Znana ze swojej sztuki z kolorami i teksturami, Naíma opracowała prace dla takich klientów jak Washington Post, TimeOut New York i Instagram, i została już nagrodzona przez D&AD (Londyn), Clio (Nowy Jork), Ibero-American Design Biennial (Madryt) i Latin America Design Award (Peru).
Wersja First Edition NFT dostępna jest z silnikiem 1.6 o mocy 115 KM pracującym z automatyczną skrzynią biegów. Klienci mogą również wybierać wersję z napędem 82 KM.
Osoby zainteresowane nowym C3 mogą spełnić swoje marzenie o posiadaniu Citroëna w garażu bez wychodzenia z domowego zacisza. Samochód jest oferowany w trybie sprzedaży internetowej, przy czym cały proces zakupowy odbywa się drogą elektroniczną.
Zobacz: Nowe samochody Citroën
Samo zamówienie jest bardzo proste: rozpoczyna się od konfiguratora on-line nowego C3. Po wypełnieniu danych rejestracyjnych i wpłaceniu zaliczki, klient wybiera sposób finalizacji płatności, który można zrealizować na 3 sposoby (płatność przelewem, finansowanie, płatność u dealera). Następnie może śledzić status swojego zamówienia bezpośrednio na stronie internetowej a po jego zrealizowaniu wystarczy udać się do dealera, aby odebrać pojazd. Przewidywana jest też opcja dostawy.
źródło: Citroën Argentyna
Najnowsze komentarze