Nowy Citroën C3 zadebiutował w salonach dealerskich w Polsce. Aby dotrzeć ze swoim hatchbackiem do klientów francuska marka ruszyła z efektywną kampanią reklamową, która przekonuje o „francuskiej rewolucji” w motoryzacji. Ciekawy spot został zrealizowany także w Polsce z wykorzystaniem zdjęć przy Pałacu Branickich w Białymstoku.
Dzięki technologii fake out of home (FOOH) możliwości marketingowe są niemal nieograniczone. Umożliwiają umiejscowienie produktu w lokalizacjach, w których w realnym świecie wydawałoby się niemożliwe lub wymagające dużych nakładów finansowych. Dzięki FOOH udało się usadowić nowego Citroëna C3 na ogromnej poduszce, a następnie wysłać model w niezwykle miękką i komfortową podróż na terenie Pałacu Branickich w Białymstoku. Zdjęcia do filmu zrealizowano w przyjemnej, letniej scenerii.
Kampania reklamowa obrazuje najważniejszą cechę nowego modelu – wygodę podczas jazdy. Citroën C3, który przyjął sylwetkę SUV-a charakteryzuje się miękkim, komfortowym zawieszeniem, które sprawdzi się na nierównościach. Producent dopracował również fotele oraz ergonomię elementów pokładowych w taki sposób, by jazda dawała dużo satysfakcji.
Best In Class 2025: Citroën ë-C3 najlepszy w kategorii „Mały samochód”
Za koncepcję reklamy pod pałacem w Białymstoku z wykorzystaniem technologii FOOH oraz koordynację realizacji odpowiada Leo Burnett Warszawa a za produkcję i postprodukcję animacji 3D oraz spotu – Prodigious. Media zaplanował i zakupił Starcom. Jak wygląda efekt końcowy? Zobaczcie poniżej:
Najnowsze komentarze