co pokaze stellantis na chicago auto show 2025 dodge charger 5 Wiadomości
Wiadomości

Stellantis zmienia plany: fabryka w Belvidere wróci do życia, ale bez akumulatorów

autor Tomasz Nowicki
2025-06-10
Renault Master,
Wiadomości

Co kryje wnętrze mobilnego warsztatu? Renault Master z biurem, częścią serwisową i panelem sterującym akcesoriami

autor Małgorzata Kozikowska
2025-06-09
Peugeot e 408 10 Wiadomości
Wiadomości

Stellantis będzie pozyskiwał miedź z Argentyny. Trwa budowa wielkiej bio-kopalni w Andach

autor Tomasz Nowicki
2025-06-08
dacia bigster straz miejska 5 Wiadomości
Wiadomości

Nowa Dacia Bigster trafiła do Straży Miejskiej, na razie we Francji

autor Tomasz Nowicki
2025-06-08
renault master tgv 1985 Wiadomości
Renault

Renault Master TGV 1985. Tego samochodu nie znałeś!

autor Tomasz Nowicki
2025-06-09
alpine film Wiadomości
Wiadomości

Vive Alpine! Założyciel sportowej marki, Jean Rédélé, uhonorowany w specjalnym filmie

autor Tomasz Nowicki
2025-06-06
peugeot 508 5 Wiadomości
Wiadomości

Ile kosztuje używany Peugeot 508 z silnikiem 2.0 HDi? Przegląd cen

autor Tomasz Nowicki
2025-06-08

Najnowsze komentarze

  • ADAM - Używany, bezwypadkowy Renault Captur II z LPG. 5 najtańszych egzemplarzy z krajowego rynku wtórnego
  • Janna - Polski cennik nowych samochodów Dacia – czerwiec 2025. Bigster, Duster, Jogger, Sandero Stepway, Sandero i Spring
  • Zenek - Autostrada A2 zyska nowe pasy i technologiczne udoskonalenia. Jakie?
  • 2qewda - Autostrada A2 zyska nowe pasy i technologiczne udoskonalenia. Jakie?
  • Przemo - Lato, słońce i… nocleg w bagażniku. Dacia mówi: śpij w aucie, będzie fajnie!
  • Przemo - Polski cennik nowych samochodów Dacia – czerwiec 2025. Bigster, Duster, Jogger, Sandero Stepway, Sandero i Spring
  • Ktosik - Trwają międzynarodowe testy dziennikarskie nowej flagowej limuzyny DS N°8 francuskiej marki premium. Jakie zbiera opinie?
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Citroën C3 Picasso 1.4 95 KM 2009 – pierwsza jazda. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2009-04-12
w Testy, Citroen - testy i opinie
Czas czytania 11 minut
1.8k
A A
4
citroen c3 picasso Wiadomości

11 lat temu miała miejsce premiera tego samochodu. Jak wtedy o nim pisaliśmy? „Nowy Citroen C3 Picasso to bardzo praktyczny, chociaż nieduży samochód. Od czego zaczniemy? Może od uprzedzenia… To cecha mocno charakteryzująca wielu Polaków. W tym także niżej podpisanego, niestety ;-) Byłem po prostu święcie przekonany, że przy swej całej funkcjonalności Citroën C3 Picasso okaże się autem bardzo twardo zawieszonym, więc nie będzie mi oferował tego, czego od Citroëna od lat oczekuję. Wszak auto jest wysokie, więc po prostu musi być sztywne, nie? Nie… Citroën zaskakuje, prawie jak za najlepszych czasów!

1136 22 Wiadomości

1136 01 Wiadomości
Oglądałem C3 Picasso podczas ubiegłorocznego Salonu Samochodowego w Paryżu. To niebanalne stylistycznie autko wzbudzało zresztą ogromne zainteresowanie – ciężko było zrobić zdjęcie, żeby ktoś nam samochodu nie zasłaniał. Ciągle ktoś się kręcił przy wystawionych egzemplarzach. Biorąc pod uwagę zwartą budowę samochodu i wszechobecne paryskie korki – nic dziwnego. Mieszkając w najbardziej klimatycznej europejskiej stolicy też szukałbym samochodu o niewielkich gabarytach. Ale pojemnego. I taki właśnie zdaje się być Citroën C3 Picasso.

1136 15 Wiadomości
Mieszkamy jednak w Polsce, kraju pełnym kontrastów i… uprzedzeń ;-) Kraju, z którym w strukturach Unii tylko jedno państwo może konkurować brakiem jakości dróg. Dlatego z pewną taką nieśmiałością ;-) zerkałem w stronę C3 Picasso – czy takie auto może się sprawdzić na naszych torach przeszkód szumnie zwanych drogami krajowymi? Że o lokalnych wstążkach gierkowskiego asfaltu nie wspomnę? Nie dało się tego w pełni sprawdzić podczas prasowej premiery C3 Picasso w stołecznym Centrum Sportu. Warszawa ma wprawdzie różne drogi, ale czyż nie trzeba wyruszyć na wschodnie rubieże, by przekonać się, co tak naprawdę potrafi zawieszenie każdego samochodu? ;-)

1136 23 Wiadomości

1136 08 Wiadomości
Wybraliśmy się więc… Wzięliśmy w obroty dwa samochody, u dwóch różnych dealerów Citroëna, zaprzyjaźnionych z nami. W lubelskiej firmie Auto Broker zrobiliśmy trochę zdjęć i porozmawialiśmy z Szefem Serwisu na temat Citroëna C3 Picasso (i nie tylko), zaś dzięki uprzejmości innej lubelskiej firmy – Auto Forum – odbyliśmy jazdę testową i to po bardzo różnej nawierzchni: zaliczając zniszczony odcinek drogi krajowej, niezły, nowy asfalt lokalnych dojazdówek, a także szutrowy odcinek na jednym z nowych lubelskich osiedli domków jednorodzinnych.

1136 06 Wiadomości
C3 Picasso, jak na niewielkiego vana przystało, ma przesuwaną wzdłużnie kanapę, co pozwala wygospodarować dodatkowe miejsce w i tak sporym bagażniku. Niestety funkcjonalność tego rozwiązania jest odrobinę dyskusyjna, jak w każdym tego typu przypadku – po prostu powiększając pojemność kufra maksymalnie praktycznie tracimy szansę na posadzenie kogokolwiek na tylnej kanapie. Przestrzeń, w której normalnie mieszczą się nogi, nagle gdzieś wyparowuje. Na szczęście kanapa owa jest dzielona (i składana), dzięki czemu można przesunąć tylko jej część (do wyboru: mniejszą, lub większą) i jeśli z tyłu nie jedzie komplet pasażerów, a tylko jedna, czy dwie osoby, to można mieć słynne „2 w 1”, czyli nieco powiększony bagażnik i odpowiednią ilość miejsca dla maksymalnie dwóch pasażerów. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy – nawet przy maksymalnym cofnięciu kanapy miejsca w kufrze jest sporo. A fajnym patentem jest podwójna podłoga – pozwala na różną aranżację przestrzeni bagażowej.

1136 13 Wiadomości

1136 12 Wiadomości
Kierowca i pasażer z przodu narzekać na brak miejsca nie powinni. Fotele są bardzo przyjemnie wyprofilowane, ich twardość jest odpowiednia, a dostęp do wszystkich przełączników bezproblemowy. Wbudowane fabryczne radio ma sterowanie przy kierownicy, standardowe dla rozwiązań stosowanych w PSA. Oryginalna stylistyka kokpitu, ciekawe dysze nawiewów, które powinny przypaść do gustu kibicom sportowym (mi przywodzą na myśl stadion piłkarski) – wszyscy miłośnicy Citroënów i Peugeotów bez trudu odnajdą się we wnętrzu C3 Picasso.

1136 05 Wiadomości
Wnętrze owo jest jednak dość nowatorskie, zwłaszcza w tym segmencie. Znany już z C4 wyświetlacz ciekłokrystaliczny podświetlany naturalnym światłem zawiera obrotomierz, prędkościomierz (ze wskazaniami cyfrowymi), segmentowy wskaźnik ilości paliwa w baku i parę innych informacji. W jego centralnej części umieszczono bursztynowy wyświetlacz systemu audio, bądź – jeśli ten jest wyłączony – daty. Po prawej stronie umieszczono segment wypełniony różnego rodzaju kontrolkami. Wszystko czytelne i estetyczne, choć na pewno znajdą się malkontenci narzekający na centralne umieszczenie wskaźników.

1136 21 Wiadomości

1136 02 Wiadomości
Pomiędzy fotelami znalazły się – oprócz dźwigni hamulca ręcznego – dwie podstawki na napoje (lub przenośną popielniczkę) oraz gniazdko 12V i gniazdko uniwersalne. Pojedyncze miejsce na kubek, czy popielniczkę, umiejscowiono w tylnej części tunelu środkowego, więc i pasażerowie kanapy mają co zrobić z napojem.

1136 07 Wiadomości
Z tyłu jednak trafiła się rzecz dziwna. Chodzi o sterowanie szyb, jeśli są one opuszczane elektrycznie. Moim zdaniem przycisk owego sterowania umieszczono dużo za nisko. Nie jest to rozwiązanie najszczęśliwsze i chyba tylko brakiem lepszej lokalizacji można tłumaczyć ten pomysł. Tylko czy naprawdę nie dałoby się tego przenieść w okolice klamki na przykład?

1136 11 Wiadomości

1136 04 Wiadomości
Testowane przeze mnie auto napędzał 95-konny benzynowy silnik 1.4i. Dopóki nie chcemy mocno przyspieszać i nie mieszkamy w terenie o dużym pofałdowaniu powierzchni, jest to jednostka wystarczająca. Niestety gdy trafiają nam się podjazdy pod nawet niewysokie górki (specjalnie pojechałem w takie okolice), nawet z 90-kilogramowym kierowcą samochód okazuje się dla tego silnika zbyt ciężki. Rozwiązaniem jest redukcja biegu i wejście na wyższe obroty, ale jeśli ktoś tego nie lubi i w dodatku nie chce spalać większych ilości benzyny, powinien wybrać droższą raptem o 3-3,5 tys. zł odmianę ze 120-konnym motorem 1.6, albo sięgnąć po diesla. Ten drugi wariant okazuje się być jednak o 10 tys. zł droższy w przypadku 92-konnej odmiany, lub o 15 tys. dla tych, którzy wolą silnik 1.6 HDi 110 KM. W dodatku mocniejsze silniki nie są dostępne z podstawowym wyposażeniem SX. Przed mniej więcej pięcioma tygodniami opublikowaliśmy materiał zawierający szczegóły wyposażenia oraz ceny C3 Picasso i tam odsyłamy zainteresowanych.

1136 24 Wiadomości
Od razu uprzedzę – nie jeździłem po górkach gdzieś w okolicach Tatr. To były zwykłe miejskie drogi w Lublinie, ale prowadzące po osiedlach umiejscowionych w takim mało płaskim terenie. Górki wysokości kilku metrów, podjazd na odcinku metrów kilkudziesięciu. Niestety podstawowa jednostka benzynowa nie pozwala na szaleństwa na takich drogach, a wynika to nawet nie tyle z braków mocy (wszak 95 KM jeszcze niedawno było standardem w kompaktach), co z masy samochodu. To niestety tendencja stała u praktycznie wszystkich producentów – auta lżejsze od swoich poprzedników można policzyć na palcach ręki, no, może dwóch rąk. I nie ma tu znaczenia, że C3 Picasso nie ma swojego odpowiednika w poprzedniej gamie firmy ;-)

1136 18 Wiadomości

1136 17 Wiadomości
No ale silnik, to kwestia upodobań i możliwości finansowych. Można dołożyć wcale nie tak dużo i cieszyć się 120-konnym motorem benzynowym, albo „trochę” więcej i kupić diesla. Ponieważ jak by nie patrzeć, C3 Picasso jest małym vanem, kwestie dynamiki jazdy schodzą na plan drugi. Rodzinne auto powinno zaś być komfortowe. I C3 Picasso – ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu – zawieszone jest naprawdę miękko! Spodziewałem się czegoś pomiędzy C2 i C3, a okazało się, że testowany mały van ma zupełnie inną charakterystykę zawieszenia! Taką, jaką lubię. Jest miękko, miękko i jeszcze miękko. Owszem – na ostrzejszych zakrętach może to początkowo budzić pewne obawy, gdy wjedziemy w nie ciut szybciej, ale cóż – prowadzimy w końcu dość wysokie auto. Ma prawo się przechylać. I szczerze powiem – pasuje mi to! Wolę pojechać spokojniej po krętej drodze i jednocześnie cieszyć się wysokim komfortem zawieszenia na drogach zniszczonych, niż mieć odrobinę radości z jazdy na górskich serpentynach (po których jeżdżę rzadko) i męczyć się przez pozostały czas na twardym zawieszeniu, przez które czuł będę nie tyle asfalt, co jego pofałdowanie i liczne w nim dziury.

1136 16 Wiadomości
Bo powiedzmy sobie jasno – nasi motoryzacyjni dziennikarze w recenzowanych przez nas co trochę pismach branżowych chwalą czucie drogi. Chwalą je, bo tak wynika z niemieckich artykułów tłumaczonych do polskich wydań, więc nawet gdy sami piszą te(k)sty, po prostu nie wypada im pisać inaczej – linia programowa pisma musi być stała ;-) A asfalty niemieckie są jakby nieco inne, niż polskie… I my właśnie wolimy nawet stracić nieco czucia drogi w niektórych modelach na rzecz komfortowego poruszania się po polskich torach przeszkód zwanych przez niektórych nawierzchniami bitumicznymi ;-)

1136 10 Wiadomości

1136 26 Wiadomości
Citroën C3 Picasso świetnie radzi sobie z różnego rodzaju nierównościami. Pokonuje je gładko i cicho! Albo miałem zepsuty egzemplarz, albo po wcale licznych wpadkach z C4 Picasso Citroën skonstruował ciche zawieszenie. Najmniejszego „Pikusia” prowadzi się bardzo przyjemnie, a podróż nim sprawia sporo przyjemności. Do tego auto jest całkiem nieźle wyciszone, więc radio nie musi grać bardzo głośno, żeby z zewnątrz nie docierały niemiłe odgłosy ryczących Golfów III z dziurawymi tłumikami ;-)

1136 03 Wiadomości
W Citroënie C3 Picasso, jak przystało na vana, siedzi się dość wysoko. Zaskakująco wysoko. Nie spodziewałem się, że aż tak, ale porównanie na drodze z innymi samochodami jasno i dobitnie dowodzi – jedziecie vanem! Siedzenia są wygodne i podejrzewam (napiszę, jak to zrobię), że na długich dystansach też będzie dobrze. Za kierowcą o wzroście 180-185 cm bez trudu siądzie pasażer o podobnych wymiarach, o ile oczywiście kanapa będzie cofnięta maksymalnie do tyłu.

1136 14 Wiadomości

1136 20 Wiadomości
Czy więc C3 Picasso nie ma żadnych wad? Owszem – ma. W samochodzie, którego najtańsza wersja kosztuje w Polsce 52 tys. zł wypadałoby, żeby w osłonach przeciwsłonecznych były podświetlane lusterka, a w wyposażeniu standardowym – boczne poduszki powietrzne. Toż w podobnej cenie można mieć 100-konne Renault Megane z czterema airbagami. Owszem – dopłata do tych dwóch bocznych w C3 Picasso, to jedynie 800 zł, ale czy naprawdę nie dałoby się tego upchnąć w cenie podstawowej? Nie zaszkodziłoby tez pomyśleć o zmianie lokalizacji przycisku sterowania tylnych szyb, jeśli wybierzecie wariant z elektrycznym ich podnoszeniem.

1136 09 Wiadomości
Citroën C3 Picasso, to na pewno udane auto. Sądzę, że warto wziąć je pod uwagę, gdy szuka się czegoś dla rodziny typu 2+2. Funkcjonalne, zgrabne i oryginalne. Czy wkrótce zobaczymy te samochody na polskich ulicach? Oby!

1136 19 Wiadomości
Dziękujemy za pomoc w przeprowadzeniu testu lubelskim firmom:
– Auto Forum
– Auto Broker

 

 

KG

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

1136 25 Wiadomości1136 24 Wiadomości1136 18 Wiadomości1136 17 Wiadomości1136 16 Wiadomości1136 10 Wiadomości1136 26 Wiadomości1136 03 Wiadomości1136 14 Wiadomości1136 20 Wiadomości1136 09 Wiadomości1136 19 Wiadomości1136 04 Wiadomości1136 11 Wiadomości1136 07 Wiadomości1136 22 Wiadomości1136 01 Wiadomości1136 15 Wiadomości1136 23 Wiadomości1136 08 Wiadomości1136 06 Wiadomości1136 13 Wiadomości1136 12 Wiadomości1136 05 Wiadomości1136 21 Wiadomości1136 02 Wiadomościcitroen c3 picasso Wiadomości

Originally posted 2009-04-12 12:00:00.

3.4 8 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

citroen c4 x 2025 1 Wiadomości

Nowy Citroën ë-C4 X FL 2025 trafił do nas na tygodniowy miejski test. Ile kosztuje i jak jeździ?

2025-06-12
citroen ec3 van 2025 Wiadomości

Nowy Citroën ë-C3 Van elektrycznym hitem dla firm. Zasięg 320 km i cena poniżej 100 tys. zł

2025-06-12

Nowy SUV Citroën C5 Aircross Max z rabatem 55.000 zł! Wyprzedaż i wyjątkowe okazje tylko do 25 czerwca

2025-06-12

Citroën C-Crosser i Citroën Cruise Crosser. Czyli: jak wyobraźnia wybiega w przyszłość

2025-06-12
Tagi: CitroenC3 Picasso
Udostepnij671Tweet419Udostepnij117
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • citroen c5 aircross

    Nowy SUV Citroën C5 Aircross Max z rabatem 55.000 zł! Wyprzedaż i wyjątkowe okazje tylko do 25 czerwca

    1241 udostępnienia
    Udostepnij 496 Tweet 310
  • Ile kosztuje najtańszy, nowy Opel Astra? Astra Edition i promocje

    1687 udostępnienia
    Udostepnij 675 Tweet 422
  • Renault Austral po face liftingu na jazdach testowych we Wrocławiu. SUV zmienił styl

    1169 udostępnienia
    Udostepnij 468 Tweet 292
  • Nowy Citroën C3 2025 Turbo 100 KM: ile spalił w czasie komfortowej podróży z Mediolanu do Triestu?

    586 udostępnienia
    Udostepnij 234 Tweet 147

Testy samochodów

13. Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi 110 KM Wiadomości
Testy

Dacia Lodgy Stepway 1.5 dCi 110 KM – tani niezawodny samochód poziom wyżej. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-05-13
UOKiK 496 Citroënów C Crosser do serwisu Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C-Crosser 2.2 HDi – pierwsza jazda. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-07-30
Nowy Renault Kwid E-Tech Electric w Sao Paulo
Testy

Test: Renault Kwid E-Tech 65 KM w zatłoczonym Sao Paulo, czyli jeździmy kuzynem Dacii Spring

autor Małgorzata Kozikowska
2023-04-09
IMG 4784 Wiadomości
Testy

Test: Renault Captur Red Edition 1.3 130 KM TCe – co oferuje specjalna edycja modelu? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-07-19
peugeot 308 blueHDi ile pali 2023 6 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 SW BlueHDi 130 KM – piękne oszczędne kombi w dieslu. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2023-01-06

Najnowsze komentarze

  • ADAM - Używany, bezwypadkowy Renault Captur II z LPG. 5 najtańszych egzemplarzy z krajowego rynku wtórnego
  • Janna - Polski cennik nowych samochodów Dacia – czerwiec 2025. Bigster, Duster, Jogger, Sandero Stepway, Sandero i Spring
  • Zenek - Autostrada A2 zyska nowe pasy i technologiczne udoskonalenia. Jakie?
  • 2qewda - Autostrada A2 zyska nowe pasy i technologiczne udoskonalenia. Jakie?
  • Przemo - Lato, słońce i… nocleg w bagażniku. Dacia mówi: śpij w aucie, będzie fajnie!
  • Przemo - Polski cennik nowych samochodów Dacia – czerwiec 2025. Bigster, Duster, Jogger, Sandero Stepway, Sandero i Spring
  • Ktosik - Trwają międzynarodowe testy dziennikarskie nowej flagowej limuzyny DS N°8 francuskiej marki premium. Jakie zbiera opinie?

Zobacz też

23 miliony euro dla byłego szefa Stellantis? Akcjonariusze zdecydują

Dacia wprowadzi nowe, mocniejsze silniki z LPG!

Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2015

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz