Nowy Citroen C3 ma bardzo wiele możliwości personalizacji. Marka, która słynie z kreatywnych reklam, postanowiła wykorzystać ten motyw w promocji samochodu. W serii filmów widzimy policjantów, którzy szukają określonego modelu. Nie jest to jednak proste. Dlaczego?
W najnowszym filmie policjanci szukają szarego Citroëna C3 z czerwonym dachem. Ale 33 kombinacje kolorów z pewnością nie ułatwiają zadania: możliwości personalizacji są naprawdę duże. Reklama zmienia się więc w komedię pomyłek.
Filmy przygotował Eric Judor, francuski aktor, reżyser i komik. Kampania będzie kontynuowana przez cały rok zarówno w telewizji jak i mediach społecznościowych. To pierwsze medium zaprezentuje 30-sekundowe odcinki, natomiast w internecie zobaczymy nieco skrócone, 20-sekundowe wersje.
Czy powstanie polska wersja tych reklam z polskimi aktorami? To raczej wątpliwe, a szkoda, bo format mógłby się doskonale przyjąć.
https://www.youtube.com/watch?v=ivcP2MhT1ZE
Najnowsze komentarze