Od premiery nowego Citroëna C3 minęło dopiero kilka tygodni, a producent cieszy się już pierwszymi sprzedanymi samochodami.
Nowy Citroën C3 zadebiutował w Indiach w czerwcu. Od tego czasu firma zdążyła dostarczyć pierwsze egzemplarze do klientów. Według informacji, które napływają z tamtego rynku, do tej pory sprzedano 575 egzemplarzy. Jak na skalę indyjskiego rynku jest to niedużo, jednak w stosunku do zeszłego roku oznacza wzrost o 1337%.
Citroën C3 ma 39891 mm długości, 1733 długości a jego wysokość to 1586 mm. Auto sprzedwane jest z 15” felgami.
Nowy Citroën C3 produkowany jest w indyjskim mieście Chennai. Można go kupić on-line lub w jednym z 18 salonów marki. Jego cena bazowa jest nieco niższa niż konkurencji. Klienci doceniają m.in. modną sylwetkę crossovera. Citroëndostępny jest z silnikiem 82 lub 110 KM i 5 lub 6-biegową skrzynię manualną. W przyszłym roku do gamy ma trafić także 6-biegowy automat EAT6 Aisin.
Nowy Citroën C3 jest intensywnie promowany w Indiach hasłem „Spotkanie ze stylem”. Marka liczy na sprzedaż kilkudziesięciu tysięcy sztuk rocznie. Jej konkurentem jest tutaj przede wszystkim Renault z popularnymi modelami Triber i Kiger oraz producenci lokalni, nie znani szerzej w Europie, jak Tata, Maruti czy Mahindra. Masowo sprzedają się przede wszystkim nieduże, tanie modele.
Najnowsze komentarze