Nowy Citroën C3 jest bohaterem reklamy, która nawiązuje bardzo ważnie do rewolucji francuskiej. Nakręcony z rozmachem film wciąga nie tylko fanów motoryzacji. Wyższe sfery, pałace i rewolucja, które nieuchronnie zmieni świat – to motywy najnowszej kampanii marki. I trzeba przyznać, że dzieło to wykracza znacząco poza typowe formaty reklamowe.
„W swojej 100-letniej historii Citroën zawsze był synonimem odważnych innowacji inżynieryjnych i kreatywnej doskonałości w reklamie. Citroën wprowadza przełomową kampanię 360° dla zupełnie nowego ë-C3: filmy w wielu formatach, media społecznościowe, cyfrowe kapsuły, GIF-y, wizualizacje i wiele innych. Zupełnie nowa kampania Citroëna ë-C3 rusza we Francji 1 czerwca, a w całej Europie w lipcu.” – informuje producent.
Zobacz: Wiadomości o Citroënie. Aktualne, ciekawe, codziennie
Kilkudziesięciu aktorów, samochody w narodowych barwach Francji, konie, walka … czego tutaj nie ma. „Nowa kampania C3 to coś więcej niż podążanie za trendami. Chodzi o zrozumienie istoty i odniesień do marki, aby stworzyć autentyczną i spójną komunikację.” – czytamy w informacji o nowym klipie.
Zobacz: Testy samochodów Citroën. Wady, zalety, opinie, spalanie
Zaczynamy od spojrzenia na przyjęcie wyższych sfer w pałacu. Elity nieprzyzwoicie objadają się słodyczami. Skojarzenie z Francją w przededniu rewolucji nie będzie oczywiście przypadkowe. W ten sielski, a wręcz przesłodzony krajobraz wdziera się jednak rewolucja. Co się działo dalej? Zobaczcie sami:
Najnowsze komentarze