Internetowa przedsprzedaż nowego Citroena C3 zgromadziła rekordową liczbę chętnych w Iranie. Na samochód zapisało się aż 44 tysięcy osób! Większość z nich musi jednak obejść się ze smakiem, bo do sprzedaży trafiło na razie zaledwie 2 tysiące aut. Wszystko dzięki joint-venture SAIPA. Irańska firma we współpracy z Citroenem wprowadziła nowe C3 do sprzedaży jednak nie spodziewała się tak wielkiego zainteresowania.
Internetowa przedsprzedaż cieszyła się tak wielką popularnością, że część osób miała problemy z przeprowadzeniem zamówienia. 2.000 samochodów trafi do nabywców już w sierpniu. SAIPA przeprosiła za niedogodności i zapowiedziała, że wkrótce wprowadzi do sprzedaży kolejną transzę aut.
SAIPA-Citroen zainicjowała przedsprzedaż C3 w Iranie w ubiegłą środę. Pojazd był oferowany za pośrednictwem internetowego serwisu sprzedaży Iran e-Car, a każdy kupujący płacił 600 milionów riali czyli około 51 tysięcy złotych jako zaliczkę na poczet odbioru auta. Co ciekawe, finalnej ceny modelu jeszcze nie ma.
Samochody będą dostępne wyłącznie w Teheranie.
Najnowsze komentarze