Czego jak czego, ale kreatywności Citroenowi nigdy nie brakowało. Citroen C4 Cactus jest promowany jako samochód komfortowy, idealny do miasta i na dalsze wypady. Ale jak to najlepiej pokazać? Na przykład za pomocą… surfingu. Ale tym razem nie na plaży, na wielkich falach, ale w wielkim mieście.
https://www.youtube.com/watch?v=q3fmL6URUhQ
Warto przyjrzeć się z jaką dbałością o nastrój zrobiona jest ta reklama. Zaczyna się od zbliżeń, myślimy, że jesteśmy nad oceanem, tymczasem później kamera oddala się i pokazuje już miasto. Nowy Citroen C4 Cactus pojawia się w samej końcówce klipu. Kreatywne podejście do promowania komfortu, sugestie wizualne i doskonale dobrana muzyka wieńczą dzieło.
Nowy Citroen C4 Cactus dostępny jest od 59.900 złotych w wersji Live z doskonałym, oszczędnym silnikiem 1.2 PureTech o mocy 110 KM.
Najnowsze komentarze