sobota, 28 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Nowy Citroen C4 2020 zaprezentowany. Najwyższy komfort jazdy, najwięcej miejsca z tyłu!

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2020-06-30
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
2.5k 160
10
Citroen C4
2.3k
UDOSTĘPNIEŃ
7.6k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu

Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?

Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata

Nowy Citroen C4 jest większy, bardziej komfortowy i ma z tyłu więcej miejsca  niż konkurencji. Producent zaprezentował dzisiaj nową generację modelu C4 i musimy przyznać, że wygląda świetnie. Kiedy pierwsze egzemplarze wyjadą na ulice?

Citroen C4 I generacji zadebiutował w roku 2004 prezentując znacznie atrakcyjniejszy względem  konkurencji styl nadwozia. Ciekawe wnętrze oferowało wiele interesujących rozwiązań takich jak kierownica z nieruchomym centrum oraz wyświetlacz zlokalizowany pod przednią szybą, z naturalnym podświetleniem. Początkowo wydawało się, że II generacja, nieco bardziej konwencjonalna ale też elegancka, której produkcję zakończono w 2017 roku będzie tą ostatnią, ale po długim czasie oczekiwania zadebiutowało trzecie wcielenie C4. I jest to duża zmiana.

SUV czy crossover?

Choć tak naprawdę nie do końca spodziewałam się tego, co zobaczyłam, bo w głębi duszy liczyłam na prawdziwy kompakt a nie crossover, muszę przyznać, że francuski producent wykonał kawał dobrej roboty. Projektanci postawili na aerodynamikę niczym w CX i GS/GSA oraz sylwetkę łączącą kompakt, SUV-a i coupe w jednym nadwoziu.

Zastosowano nowe przednie reflektory, charakterystyczną listwę z przodu pojazdu, wyraźne rzeźbienia i kanciaste tylne światła, które nawiązują do właśnie do modelu GS/GSA. Marka pozostała też przy panelach AirBump, chroniących drzwi.

Prawdziwy kompakt z dużym wnętrzem

Nowy Citroen C4 mierzy 4,36 m długości i posiada rozstaw osi wynoszący 2670 mm. Bagażnik pomieści 380 litrów bagażu. Po złożeniu oparć uzyskamy płaską podłogę oraz przestrzeń 1250 litrów. W środku dynamicznie linie, podkreślające szerokość – wąska ramka nawiewów pośroku, wąski wyświetlacz centralny, z dynamicznymi kształtami – nowoczesność i spójny styl widać na każdym kroku.

Co ważne, projekt wnętrza łączy prostotę i funkcjonalność. Sterowanie multimediami odbywa się za pomocą nowego, ekranu dotykowego a klimatyzację obsłużymy manualnie. W zależności od wersji nowy Citroen C4 może posiadać m.in. wyświetlacz Head-up, półkę na smartfona z ładowarką a po stronie pasażera mamy otwierany przyciskiem schowek w formie szuflady oraz wysuwaną podstawkę na… tablet. Zwracają też uwagę ultrakomfortowe fotele nowej generacji, specjalnie opracowane dla nowego C4. Samochód oferuje  rekordową ilość miejsca na nogi w klasie – według deklaracji producenta.

Komfort jazdy to także zawieszenie z C5 Aircrossa i nowy system wyciszenia kabiny. Ma być tu cicho, przytulnie i przyjemnie.

Citroen C4 w wersji elektrycznej – 350 km zasięgu

Dzięki wykorzystaniu platformy CMP, Citroen podobnie jak Peugeot może wykorzystać trzy rodzaje napędu: benzynowy, diesel i elektryczny. Ten ostatni oferuje 136 KM mocy, akumulator o pojemności 50 kWh oraz zasięg do 350 km według cyklu WLTP. Elektryczny model rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie 9,7 sekundy. We wszystkich trzech trybach jazdy (Eco, Normal, Sport) prędkość maksymalna wynosi 150 km/h.

W ofercie C4 znajdą się trzy jednostki benzynowe PureTech o mocy 100, 130 i 155 KM oraz dwa diesle o mocy 110 oraz 130 KM.

Citroen rozpocznie przyjmowanie zamówień na C4 pod koniec lata tego roku i obiecuje dostawy do końca roku 2020.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Citroen C4
3.3 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: C4CitroenCXGS
Udostepnij912Tweet570Udostepnij160
Poprzedni

Renault Clio i Megane wśród trzech najchętniej kupowanych nowych aut. Sprawdź w jakim kraju

Następny

Dacia Logan 2.0 o mocy 300 KM. Większość BMW czy Mercedesów nie ma z nią żadnych szans

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Dacia Logan 2.0 o mocy 300 KM. Większość BMW czy Mercedesów nie ma z nią żadnych szans

Zamarznięty Peugeot 205 w Rio Grande. Przyczyną ekstremalna pogoda!

Nowy Citroen C4: jakich miał przodków od 1928 roku?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
10 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Slawo - Citroën zapomniał wykupić w Polsce domenę Citroën.pl?
  • Teddi - DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika
  • Olek - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ralf - Dacia Jogger jako tani kamper z podwójnym łóżkiem i kuchenką
  • Anonimowo - Dacia Jogger jako tani kamper z podwójnym łóżkiem i kuchenką
  • Piotr - Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”
  • kamil - Citroën zapomniał wykupić w Polsce domenę Citroën.pl?
  • Jolka - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Jolka - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Anonimowo - Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?
  • Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika
  • Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”
  • Alfa Romeo wprowadza Giulię i Stelvio w wersji Estrema na rynek brytyjski. W jakich cenach?
  • Jakie nowości Grupy Renault na Paris Motor Show 2022?
  • DS Automobiles, Peugeot i Jeep. Tylko trzy marki Stellantis na Paryskim Salonie Samochodowym 2022
  • Peugeot wprowadza 3008 GT Black Tone oraz 5008 GT Black Tone
  • Gosia Rdest po 2. turze Alpine Elf Europa Cup


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]ancuskie.pl

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
10
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.