Nowy Citroen C4 na horyzoncie. Większy, lepszy, bardziej nowoczesny

11 3 149

Citroen C4 Cactus przestanie być produkowany i nie będzie miał bezpośredniego następcy. Citroen zamierza bowiem powrócić na rynek kompaktów nieco innym samochodem, nawiązując do klasycznego C4.

Decyzja ta spowodowana jest przebudową oferty produktowej firmy. Marka zamierza zaoferować najbardziej komfortowy samochód kompaktowy na rynku, korzystając ze swoich doświadczeń z produkcji modelu C5 Aircross. Nowy kompakt Citroena będzie też znacząco większy od C4 Cactusa.

Kluczem do nowego kompaktu ma być komfort i rozmiar, pozwalający na traktowanie go jako uniwersalny samochód do wielu zastosowań. Ale to nie koniec – Citroen obiecuje, że auto będzie wyróżniać się na ulicy stylem a dla kierowcy zaoferuje rozwiązania, które w tej klasie nie są jeszcze spotykane. To ciekawa zmiana podejścia, bo jeszcze do niedawna miała to być marka budżetowa koncernu. Teraz okazuje się, że nowy C4 będzie miał nowoczesne nadwozie, wzorujące się na linii CXpierence.

Według informacji z Francji, nowy Citroen C4 zostanie zaprezentowany w przyszłym roku.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
6 Wątki komentarzy
5 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
8 Autorzy komentarzy
ZenongoscWolfsonRyszardKolo Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Slawo
Gość
Slawo

Wreszcie mądra decyzja, brawo! Oby to był zwiastun odwrotu od SUV… tak wiem, mało realne :(

Przemysław
Gość
Przemysław

Jako miłośnik marki citroen mam nadzieję, że nowy c4 nie będzie wyglądał jak c3 aircross, c5 aircross (tutaj przód jest ładny tylko po co te udziwnione kolorowe a’la wloty powietrza u dołu i z boku, ale tył to nic ciekawego). Uważam że ostatnie ładne citroeny to c4 picasso i grand c4 picasso (obecnie c4 spacetourer), które po facelifcie jeszcze ciekawiej wyglądają) i obecny c3. Niech w citroenie zrozumieją, że młodzieżowy styl z dużą ilością plastiku na zewnątrz to wygląda ciekawie w takim c3 ale nie w większych autach, które kupują nie kobiety i młodzież tylko faceci mający rodzinę. Mam obecnie… Czytaj więcej »

Wolfson
Gość
Wolfson

Da się zauważyć, że nastąpiła w Citroenie pewna refleksja dotycząca plastikowych nakładek. Po liftingu, w omawianym C4 Cactus, owe plastiki tzw. Airbump zniknęły i auto zostało mocno ugrzecznione w stosunku do pierwowzoru. Młodzieżowy styl jest najwyraźniej w odwrocie i nadchodzące modele będą raczej bardziej dojrzałe w kwestii designu nadwozia. Przydałby się w ofercie PSA silnik o pojemności 1.8 albo nawet 2.0, w dużym rodzinnym aucie, które często jeździ ze znacznym obciążeniem taka jednostka zapewnia dobry komfort i bezpieczeństwo. 1.6 widziałbym jako podstawowy motor, a 1.2 wyciąłbym z oferty SUV/VAN i zostawił w segmencie B, gdzie taki silnik ma jeszcze sens.… Czytaj więcej »

Marek
Gość
Marek

Ta marka porządnie błądzi

Marek
Gość
Marek

I tak z golfem nie wygra

Ryszard
Gość
Ryszard

A musi?

Kolo
Gość
Kolo

Co tydzień nowa koncepcja. Jakby to był klub piłkarski Linda Jackson już by nie pracowała.

Marek
Gość
Marek

Niech zmienią dilera jak to się mówi ale serio racja co tydzień nowa koncepcja. A nowych samochodów jak nie było tak nie ma… I premiera znowu ma być w 2020. Czyli jak lift c3 nowe c5 i c6 i miał być elektryk cactus. A tu niespodzianka wgl już to ma nie być w produkcji

Marek
Gość
Marek

Jak na tą chwilę gama modelowa się pomniejsza. Znikają modele i brak nowych. To taka bida się robi jak Dacia