Nowy Citroën C4 niedawno pojawił się w salonach marki i budzi ogromne zainteresowanie na rynku. Nowoczesne, świetnie wyglądające nadwozie, wygodne, obszerne wnętrze i najwyższy komfort jazdy w swojej klasie. Polscy dziennikarze są nim zachwyceni a dzisiaj przyjrzymy się temu, co pisze o nim zagraniczna prasa.
Angielski dziennik Evening Express opublikował właśnie raport z pierwszych jazd C4. Co piszą na jego temat? Poczytajcie: „Citroën potrafi wziąć zwykły samochód i nadać mu wyróżniający się charakter. Weźmy takiego C4. Chociaż hatchbacki są nadal popularne, większość kupujących wybiera jednak crossovery, dlatego Citroën nadał nowemu C4 nieco bardziej atrakcyjny wygląd SUV-a. Duże koła, większy prześwit, elegancka linia boczna i nieco ekscentryczny, wyróżniający się przód. Do tego napęd spalinowy lub elektryczny i mamy kompletną ofertę dla rynku. Zamiast kolejnego nudnego auta rodzinnego, postało coś bardzo ciekawego, oferującego unikalny w tej klasie komfort jazdy […]
Zobacz: ultrakomfortowy Citroën C4 już od 73.300 zł. Nie ma wygodniejszego kompaktu w tej klasie.
Bo właśnie pierwszą rzeczą, na którą zwracasz uwagę podczas jazdy nowym C4, jest jego cudowny komfort. Citroen zastosował technologię zawieszenia „Progressive Hydraulic Cushions”, która, jak twierdzi, zapewnia „efekt jazdy latającym dywanem” – tylko tutaj nie są to marketingowe przechwałki, ale fakt, który powoduje że z Citroëna nie chce się wysiadać. Najbardziej imponujące jest to, że ten najwyższy komfort nie powoduje żadnych niepokojących ruchów nadwozia podczas jazdy po zakrętach. Nie jest to samochód sportowy, ale Citroën C4 trzyma się pewnie drogi i zapewnia duże poczucie bezpieczeństwa. Najbardziej komfortowy ze wszystkich odmian będzie elektryk, bo jest cichy, napęd działa płynnie a jego charakterystyka pasuje do do relaksujących wrażeń z jazdy.
Zobacz: Test najnowszego Citroëna C4. Zakochaliśmy się w tym aucie, na nowo polubisz wszystkie drogi
Citroën lubi robić samochody, które wyróżniają się z tłumu silną ostrością, a nowy C4 jest tego doskonałym przykładem. Przód wyznacza granicę między modnym a wyrafinowanym designem, ale naszym zdaniem wygląda świetnie dzięki reflektorom, smukłym światłom do jazdy dziennej, wąskiej osłonie chłodnicy i masywnemu dolnemu zderzakowi […]
Częścią pomysłu na komfort Citroëna jest spojrzenie także na komfort umysłu poprzez zapewnienie czystej, minimalistycznej wręcz konstrukcji kabiny, która zmniejsza obciążenie psychiczne poprzez umieszczenie najważniejszych funkcji na pierwszym miejscu. Ten minimalizm nie musi się wszystkim podobać, ale trzeba przyznać, że kierowca koncentruje się na tym, co najważniejsze. Wnętrze jest przestronne, optycznie bardzo lekkie a do tego komfortowe siedzenia są po prostu niezwykle wygodne. Z przodu i z tyłu Citroën oferuje bardzo dużo miejsca”
źródło: Evening Express
Najnowsze komentarze