Nowy Citroën C4 odniósł duży sukces w Europie. Od początku tego roku zdecydowało się na niego blisko 50 tysięcy klientów. To bardzo dobry wynik i dowód na trafny dobór koncepcji nowego kompaktu. Citroën stawia w nim na wyróżniający się design, komfort i przyjemność podróżowania.
Od momentu premiery nowego Citroëna C4 kibicowaliśmy temu modelowi. Zachwycił naszą redakcję zarówno projektem nadwozia jak też bardzo wysokim komfortem jazdy. Po raz pierwszy we współczesnym samochodzie kompaktowym tej klasy można poczuć co oznacza skuteczne niwelowanie dziur i nierówności. Citroën osiągnął to dzięki zastosowaniu unikalnych amortyzatorów z progresywnym poduszkami hydraulicznymi. Dzięki temu drobne nierówności są prawie w całości tłumione a większe znacząco łagodzone. Różnica w odczuwaniu drogi jest naprawdę duża i warto przekonać się o tym samemu w czasie jazdy próbnej nowym C4.
Nowy Citroën C4 jest też wyposażony w bardzo wygodne fotele i kanapę. Dzięki wykorzystaniu nowej generacji pianek o różnej gęstości siedzi się bardzo komfortowo. A w połączeniu z zawieszeniem można mówi o ultrakomforcie. Żaden z konkurencyjnych samochodów czegoś takiego nie oferuje i warto się o tym przekonać. Tam, gdzie inne auta aż trzęsą się całe na nierównościach drogi, Citroën przejeżdża zwykle gładko i bez wstrząsów.
Nowy Citroën C4 ma też unikalną cechę, rzadko dostępną w innych markach. Jest dostępny z trzema rodzajami silników: benzynowym, diesla oraz czysto elektrycznym. Ta ostatnia może być tańsza aż o 27 tysięcy złotych dzięki rządowemu programowi Mój Elektryk. Zbliża to cenę wersji elektrycznej do klasycznej.
Od początku 2021 r. do września Citroën sprzedał 47.945 egzemplarzy nowego Citroëna. W samym wrześniu do klientów trafiło 6.534 szt. tego udanego kompaktu. Już dzisiaj jest to rekordowy wynik dla marki i potwierdzenie że pomysł na C4 się sprawdził. Wyróżniająca się sylwetka i komfort trafiają jak widać skutecznie do serc klientów.
Najnowsze komentarze