Z okazji zbliżającego się zakończenia roku 100-lecia Citroena, producent przygotował nową odsłonę filmu „Autostopowicz”. W reklamie wykorzystano najnowszy model marki: C5 Aircross Plug-in Hybrid.
Film promocyjny pod tytułem „Autostopowicz” powstał specjalnie z okazji 100-lecia Citroena. W krótkiej reklamie wykorzystano cały przekrój samochodów ważnych dla historii marki. Głównym bohaterem jest młody mężczyzna, który ma okazję podróżować modelami takimi jak 2CV, Type H, czy Mehari. W jednej z części filmu pojawiła się również przyszłość Citroena w postaci konceptu Ami One.
Do tej pory powstały trzy odsłony kampanii, w której oprócz kultowych samochodów mieliśmy okazję zobaczyć kierowcę wyścigowego i rajdowego Sebastiena Loeba oraz legendarnego twórcę reklam Citroena, Jacques’a Séguéla. Reklamie towarzyszy utwór pod tytułem „Take the long way home” Rogera Hodgsona, współzałożyciela grupy Supertramp.
Citroen zaprezentował właśnie czwartą i ostatnią odsłonę „Autostopowicza”, w której za pomocą modelu C5 Aircross Hybrid marka podkreśla elektryfikację swojej oferty. Pojazd jest już dostępny na zamówienie we Francji.
„Za pomocą tego filmu kończymy rok stulecia Citroena, który bardziej niż kiedykolwiek potwierdza śmiałość i tożsamość marki i obiecuje, że energia elektryczna w samochodach będzie dostępna dla wszystkich. Uwierzcie mi, rok 2020 zapełni się niespodziankami!” – powiedział Arnaud Belloni, dyrektor ds. marketingu i komunikacji marki Citroen.
30-sekundowy film zadebiutował w mediach społecznościowych 19 grudnia a od 26 grudnia będzie emitowany we francuskiej telewizji.
https://www.youtube.com/watch?v=3RSxD1qzSI4
Najnowsze komentarze