Julien Jurdie to strateg, trener i dyrektor sportowy AG2R Citroën Team, który odgrywa kluczową rolę w sukcesach drużyny podczas ważnych imprez kolarskich. Podczas wyścigu potrzebuje niezawodnego partnera, jakim jest Citroën C5 Aircross. Pojazd pomaga mu wywiązywać się ze swoich obowiązków i służy jako mobilne biuro.
Podczas dużych wyścigów kolarskich dyrektor sportowy odgrywa kluczową rolę w określaniu właściwej strategii. Ponieważ musi być stale blisko kolarzy, potrzebne jest mu mobilne biuro, w którym będzie mógł wygodnie pracować w czasie trwania wyścigu. Oto portret Juliena Jurdie i jego Citroëna C5 Aircross.
Julien Jurdie jest jednym z trzech dyrektorów sportowych zespołu AG2R Citroën Team. Aby poprowadzić drużynę do zwycięstwa, przygotowuje dla każdego z kolarzy taktykę pokonywania danej trasy, identyfikuje czynniki, które mogą zagrać na ich korzyść i w ten sposób umożliwić im wygraną w wyścigu. Na podstawie mapy terenu danego odcinka Julien Jurdie opracowuje strategię dla drużyny i pozostaje w stałym kontakcie z kolarzami, aby na bieżąco dostosowywać ich jazdę do warunków wyścigu, informować ich o przebiegu danego etapu i ostrzegać przez słuchawki w razie jakiegokolwiek niebezpieczeństwa.
Zobacz test: Citroën ë-C4 – relaksująca elektromobilność
„Kolarstwo, to sport wytrzymałościowy. Przez cztery do sześciu godzin siedzę w samochodzie, który jest dla mnie prawdziwym biurem” – mówi Julien Jurdie. Citroën C5 Aircross jest jego kluczowym partnerem, dzięki któremu wykonuje swoją pracę z najwyższą skutecznością. Samochód dyrektora sportowego jest mobilnym biurem wyposażonym we wszystkie niezbędne urządzenia do śledzenia wyścigu, potrafi z łatwością pokonywać kręte trasy i prześlizgiwać się pomiędzy innymi samochodami obsługi wyścigu ze szczególną dbałością o bezpieczeństwo kolarzy i widzów. Samochód dyrektora sportowego powinien charakteryzować się wyjątkowo płynną i precyzyjną jazdą. Kierowca musi zachowywać najwyższą czujność i opanowanie w każdej sytuacji. Jeśli któryś z kolarzy znajdzie się w tarapatach, dyrektor musi bezzwłocznie zareagować i możliwie jak najszybciej do niego dotrzeć.
Zawód Juliena Jurdie jest przede wszystkim jego pasją. Potrafi zagrzewać swoją drużynę, by dała z siebie wszystko. „To właśnie w tym obszarze trzeba być dobrym, nie odpuszczać i znajdować właściwe słowa, które trafią do kolarzy. Tu tkwią prawdziwe wartości zespołu. A Citroën daje nam narzędzia, dzięki którym możemy być skuteczni i towarzyszyć kolarzom w drodze do zwycięstwa” – dodaje. Jego zdaniem kluczowe znaczenie ma tutaj praca zespołowa, cały zespół musi się zjednoczyć wokół kolarzy. To samo dotyczy floty samochodów Citroëna, które zapewniają ekipie mobilność podczas wyścigu.
Citroën, jako partner tytularny drużyny AG2R Citroën, udostępnił zespołowi flotę 26 samochodów, w tym 11 hybryd typu plug-in (6 samochodów Spacetourer Blue Tech, 9 samochodów C5 Aircross Blue Tech i 11 C5 Aircross Hybrid PHEV).
Zobacz, jak wygląda dzień powszedni Juliena Jurdie, dyrektora sportowego AG2R Citroën Team w jego mobilnym biurze – Citroënie C5 Aircross.
Najnowsze komentarze