wtorek, 5 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Nowy Citroen C5 Aircross oczami Top Gear: 8/10

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2019-03-02
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
20 2
1
69
UDOSTĘPNIEŃ
62
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?

Nowy Citroen C5 Aircross otrzymał osiem na dziesięć możliwych gwiazdek w teście Top Gear. I chyba się spodobał. Przytaczamy więc Wam najciekawsze fragmenty oceny.

Zgodnie z obietnicą, jazda jest komfortowa. Na wielu, a nawet na większości dróg, jest wspaniale. Sztuczka z zawieszeniem polega na tym, że C5 Aircross może mieć niezwykle miękkie sprężyny w środku skoku, aby zachować wygodę na normalnych powierzchniach, ale zachowuje kontrolę, gdy zaczyna być ostro. Rzeczywiście, przez większość czasu ma się wrażenie, jakby poruszał się w powietrzu, zwłaszcza na średnio gładkich powierzchniach. Na ostrych krawędziach jest gorzej, ale to nadal francuska lekkość nad niemieckim ciężkim uderzeniem w drogę. Czy cała ta miękkość i komfort przekładają się na nieprecyzyjne sterowanie? Nie, jeśli jeździsz płynnie.

Citroen uparcie nie chce przypominać innych samochodów w tej klasie. Fotele wyglądają jak meble wypoczynkowe, a deska rozdzielcza i drzwi mają prostokątne kształty. W rzeczywistości jest to naprawdę odświeżające po wielu podobnych kokpitach. A siedzenia są o wiele wygodniejsze niż wyglądają. Miękka warstwa piany rozluźnia się wokół ciebie, ale mocniejsze kształtowanie pod tobą utrzymuje ciało w miejscu. Trzy tylne siedzenia zapewniają przyzwoitą przestrzeń na nogi, gdy są cofnięte. Jeśli nie ma tam trzech wysokich dorosłych, jeden lub dwa może zsunąć się do przodu, aby zwolnić jeszcze więcej miejsca na bagaż. A bagażnik jest imponujący – masz 580 litrów, a gdy stopniowo przesuwasz fotele do przodu, można dojść do 720 litrów. Podłoga bagażnika ma dwa poziomy. Duży środkowy schowek pomieści 33 litry – miejsce na całą masę drobiazgów.

Citroen musiał jednak odzyskać część kosztów, by zapłacić za te trzyosobowe tylne siedzenia i zaawansowane amortyzatory. Z tego samego powodu w kabinie Aircross znajdują się duże, plastiki z twardego materiału, ale najczęściej nie są tam, gdzie spoczywają twoje palce. Instrumenty kierowcy są również w pełni wirtualne, na ekranie o przekątnej 12,3 cala. Grafika jest unikalna dla Citroena, podobnie jak DS i Peugeot mają własne tematy dla tego samego podstawowego systemu. Nic sportowego tu nie znajdziesz.

Werdykt

Kiedy patrzymy na to, jak używane są rodzinne SUVy, Citroen C5 Aircross wydaje się być nienaganny. Wygląda dobrze, nie będąc nachalnym. Kabina jest również dopracowana, bez udawania czegoś, czym nigdy nie będzie. Citroen jest cichy i łatwy w prowadzeniu. A do tego użyteczny, wygodny, pojemny, wszechstronny. Rodzinny samochód, będący częścią rodziny.

Citroen C5 Aircross – za i przeciw

ZA: 
Bardzo wygodny na wszystkie sposoby. Wygląda inaczej. Bez sportowych pretensji

PRZECIWKO:
Bez sportowych wrażeń. Jazda nie jest tak spójna jak się głosi. Czasami irytujący system multimedialny.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: C5 AircrossCitroenTOP GEAR
Udostepnij58Tweet5Udostepnij1
Poprzedni

Latający samochody przyszłości? Oto one: Citroen CX i Peugeot 206

Następny

Ile kosztuje używany Citroen C5 z rocznika 2015 i nowszy?

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny
Image converted using ifftoany

Ile kosztuje używany Citroen C5 z rocznika 2015 i nowszy?

Nowy Peugeot 208 GTi 2020 - jaki będzie?

Citroen C4 Cactus najlepszym używanym samochodem w swojej klasie

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Dawid - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Kolo - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Mariusz - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Radek - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Pracuje w salonie - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • adam - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Yoyo - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Chip - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.
  • Fiat 500e najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym w Niemczech i we Włoszech


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.