Nowy Citroen C5 Aircross oraz C3 Aircross sprzedają się coraz lepiej

3 3 319

W ciągu ostatniego roku liczba SUV-ów, sprzedawanych przez Citroena się prawie podwoiła. Producent wycofa za to z produkcji modele C4 Picasso (Spacetourer) i C4 Cactus. Jednak rozwój gamy SUV pozwolił na znaczny wzrost zysku i pozwolił marce na inwestycję w bardzo oczekiwanego następce modelu C5 i C6.

Mając dwa modele, mieszczące się w kategorii crossover i SUV, Citroen zdołał odwrócić niekorzystne trendy sprzedażowe. Był to wynik przemyślanej strategii. Badania rynkowe, realizowane kilka lat temu, wyraźnie pokazywały się klienci coraz częściej będą wybierać wyższe nadwozia. Pierwszy przyszedł więc nowy Citroen C3 Aircross. Jego premiera w 2017 roku pokazała, że był to dobry kierunek.

Rok temu na rynek trafił nowy Citroen C5 Aircross. Marka postawiła na komfort i trzeba przyznać, że to się udało. Nie ma w tej chwili w tej klasie bardziej komfortowego samochodu. Testujemy nadal Citroena C5 Aircross 2.0 HDi EAT8 w wersji Shine i trzeba przyznać, że na polu komfortu wycina całą konkurencję, co najlepiej odczuliśmy na bardzo kiepskich drogach trzeciej kategorii na Kaszubach.

Udział segmentu SUV i crossover w gamie Citroena to dzisiaj blisko 30%. I będzie zapewne rósł. Pytanie, czy firma zdecyduje się na projekt 7-osobowego C5 Aircrossa, który zastąpi większego C4 Picasso. Nie jest to wykluczone. A przed nami wielka premiera nowego C5, na którą wszyscy czekamy.

 

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
2 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
ToJaSlawoDenker Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Denker
Gość
Denker

„Udział segmentu SUV i crossover w gamie Citroena to dzisiaj blisko 30%”. A czemu się dziwić, skoro Citroen sukcesywnie wycina z oferty „normalne” samochody. C6, C5, Picasso, C4…

Slawo
Gość
Slawo

Nadal Kadjar sprzedaje się lepiej.

ToJa
Gość
ToJa

Otóż to. A Kadjar to nie jest rynkowy hit, a raczej średniak