Wyprodukowany przez National Geographic program „Korpo-racja”, w którym lokowany był SUV Citroën C5 Aircross, otrzymał nagrodę Tytanowego Oka XV edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych w kategorii „Polska Produkcja Telewizyjna Roku”.
Wyróżnienie zostało przyznane podczas Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, 30 września – 1 października 2020. Wyprodukowany przez National Geographic program „Korpo-racja” porusza temat dużych, międzynarodowych korporacji, procedur, które w nich obowiązują oraz ich pracowników: uczestniczących w wyścigu po uznanie i wyższe stanowiska. Część bohaterów chce zerwać ze stereotypami dotyczącymi „pracy w korpo”, a część śmiało opowiada o uwolnieniu się od pracy w tych warunkach. Wokół korporacji krąży wiele plotek i mitów, a miniserial ma na celu zgłębienie tego tematu.
„Tytanowe Oko dla „Korpo-racji” bardzo nas cieszy. Program ten jest przykładem wysokiej jakości produkcji National Geographic oraz naszych umiejętności opowiadania pasjonujących historii. Jednocześnie pokazuje niestandardowe podejście do współpracy z naszymi partnerami, takimi jak marka Citroën, która współuczestniczyła w powstaniu „Korpo-racji””– powiedział Marcin Łukasiewicz, Ad Sales Director, Central Eastern Europe & Russia.
Magdalena Redestowicz, Marketing Director Citroën, wyjaśnia skąd pomysł na ten projekt: „Marka Citroën jest znana z niestandardowych rozwiązań, które od początków powstania firmy wyznaczają nowe trendy na rynku motoryzacyjnym. Chcieliśmy przenieść to oryginalne podejście także na rynek reklamy, stąd pomysł uczestniczenia w programie „Korpo-racja”, w którym lokowaliśmy nasz produkt SUVa C5 Aircross. To samochód, który zgodnie z hasłem reklamowym marki „Inspired by You”, doskonale dostosowuje się do swoich użytkowników i odpowiada na ich wszystkie potrzeby”.
SUV Citroën C5 Aircross proponuje świeże spojrzenie na kanony stylistyczne obowiązujące w tym segmencie i prezentuje silny oraz zdecydowany wizerunek pozbawiony agresji. Silne i muskularne nadwozie samochodu wyróżnia się za sprawą zrównoważonej sylwetki z wysoko usytuowaną maską i łagodnie zarysowanej bryły podkreślonej masywnymi wykończeniami. Komfortowa kabina samochodu dzięki solidnej i zaprojektowanej w poziomie desce rozdzielczej daje poczucie siły i przestrzeni. SUV Citroën C5 Aircross, wpisujący się w założenia programu Citroën Advanced Comfort®, inicjuje znaczące zmiany w segmencie, oferując nową jakość komfortu i przestrzeni w kabinie. Jest też pierwszym samochodem z nowym systemem zawieszenia wyposażonym w progresywnie działające poduszki hydrauliczne Progressive Hydraulic CushionsTM,który lepiej tłumi nierówności drogi i zapewnia niezrównany komfort jazdy, typowy dla marki Citroën.
Program „Korpo-racja” można obejrzeć na antenie National Geographic w kolejne trzy wtorki od 20 października o godz. 20:55 (powtórki w piątki od 23 października o godz. 18:55).
Informacja prasowa: Citroen Polska
Najnowsze komentarze