Citroen zaprezentował zabawną kampanię reklamową modelu C5 Aircross. Głównym bohaterem filmu jest niezadowolony tata, który na pierwszy rzut oka nie może rozstać się ze swoim smartfonem desperacko poszukując zasięgu.
Nowa reklama Citroena C5 Aircross prezentuje czteroosobową rodzinę, która wyjeżdża na wakacje do Indii. Słońce i luksusowy hotel nie wystarczą do prawdziwego wypoczynku, a zwłaszcza najbardziej wymagającej głowie rodziny. Obserwujemy tatę, który wraz ze wzrokiem tempo utkwionym w ekranie smartfona rozpoczyna desperackie wręcz poszukiwanie odpowiedniego miejsca na wczasy. Citroen C5 Aircross podróżuje od jednego hotelu do kolejnego, ale żaden zdaje się nie spełniać oczekiwań i tym samym wprowadza mężczyznę w coraz bardziej przygnębiający nastrój. Wydawałoby się, że poszukiwania dotyczą zasięgu sieci komórkowej, ale nie do końca tak jest.
https://www.youtube.com/watch?v=6KgLlGVlhAY&feature=youtu.be
Wreszcie, na środku pustyni zniechęcony tata znajduje to, czego szukał. Gdy na ekranie pojawia się komunikat „Brak sygnału” na twarzy mężczyzny pojawia się wyraz całkowitej ulgi i zadowolenia. Reklama powstała w Indiach, w pięknych sceneriach prowincji Radżastan i Maharasztra, które umożliwiły prezentację komfortu panującego na pokładzie C5 Aircrossa.
Poza Europą będzie wyświetlana specjalna wersja filmu z podobnym scenariuszem, z tym że Citroenem będą podróżować dziadkowie. Jednym z celów kampanii jest podkreślenie wejścia marki na rynek indyjski w 2020 roku.
Najnowsze komentarze