Nowy Citroen C5, C4 i C-Elysee nadchodzą. Wszystkie modele planowane na 2020-2022

12 18 905

Citroen odnotowuje ostatnio duży wzrost sprzedaży. Dzięki nowym modelom, takim jak C5 Aircross czy C3 Aircross marka cieszy się coraz większą popularnością. I szykuje kilka niespodzianek na najbliższe trzy lata. Oto pełne zestawienie nowości na lata 2020-2022. 

Citroen na rok 2020

Na początku roku 2020 zobaczymy hybrydową wersję SUV-a C5 Aircross. Będzie to nieco uproszczona wersja hybrydy z napędem 4×2. Citroen najwyraźniej nie chce konkurować w gamie z Peugeot i DS. Pod koniec 2020 roku powinniśmy zobaczyć nowego Citroena C4. Auto będzie większe niż C4 Cactus, którego produkcja zostanie zakończona. Niedługo później pojawi się wersja elektryczna. Citroen C4 zostanie zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Paryżu. Jesienią zobaczymy jeszcze elektryczne wersje większych dostawczaków i SpaceTourera.

Rok 2021 – nowy Citroen C5!

Kluczowe zmiany na rok 2021 to samochody elektryczne. Pojawi się nowy elektryczny Citroen C4 i Citroen Berlingo. Czeka nas facelifting modelu C3 Aircross. Model ten zyska odświeżone wnętrze, nowy system multimedialny, kamery wysokiej rozdzielczości, system automatycznego hamowania, większą autonomię automatyki jady oraz nieco lepsze materiały wykończeniowe.

Najważniejszą jednak premierą 2021 roku będzie nowy Citroen C5. Według informacji z Paryża będzie on mocno inspirowany konceptem CXperience. Zostanie zaprezentowany w wersji termicznej i elektrycznej.

2022 – nowy… Citroen C-Elysee

Tak tak, po wielu latach produkcji Citroen C-Elysee pojawi się w nowej wersji. Zakończona za to zostanie produkcja modelu C1. Zastąpi go crossover, bazujący być może na koncepcji modelu 1008.

 

źródło: PSA, Le Blog Auto, Le Parisien.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
4 Wątki komentarzy
8 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
11 Autorzy komentarzy
KuzynDawidKoloTommo66Waldi Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kris
Gość
Kris

2020-2022. A może 2120-2122?

Kolo
Gość
Kolo

Czyli wszystko niestety jest już jasne, Citroen ma zdefiniowaną pozycję poniżej Peugeota. Smutne to i niezrozumiałe. Dostanie wszystko gorsze, słabsze wersje silnikowe, technologiczne i pewnie materiałowe. Na siłę ma być gorszy i zapóźniony technologicznie. PSA to chory twór, który zniszczy legendę tej wspaniałej marki.

Pytanko
Gość
Pytanko

A gdzie w tym rankingu jest miejsce dla opla? Po peugeocie a przed cytryną?

Kolo
Gość
Kolo

Dobre pytanie. Chyba ponad Citroenem lub na równi. Ale patrząc na to co się dzieje to niestety Citroen chyba będzie najniżej. Jest nowa corsa, całkiem niezła, praktycznie to 208, według mnie nawet ładniejsza jest. Jest Insignia, jest astra. W Citroenie nie ma natomiast ani C4, ani C5, a C3 jest na tyle stare, że nie może być wersji elektrycznej i hybrydy. Czyli w sumie najsłabsząa póki co oferta. Może to się zmieni. Może rzeczywiście Citroen będzie bardziej dla indywidualistów i bardziej postawi na komfort, ale póki co słychać tylko, że nie chce konkurować z DS i Peugeot, a także że… Czytaj więcej »

pawelhks
Gość
pawelhks

kilka tygodni temu byl news, ze C7Aircross bedzie, jako nastepca C4 Spaceotourer

Tommo66
Gość
Tommo66

Nic nie jest zdefiniowane. To, że autor sobie takie zdanie wkleił w swój tekst, jego prawo. Uzasadnienia co prawda żadnego, ale co tam. Zawsze się znajdzie ktoś kto podchwyci i powtarza dalej.

Dawid
Gość
Dawid

Gdyby nie ten chory twór, jak określasz PSA, to twój ukochany Citroen już dawno by nie istniał, bo w latach 70 znalazł się na krawędzi bankructwa. Peugeot zawsze stał wyżej niż Citroen, bo to oni wykupili markę spod znaku szewrona, a nie odwrotnie. Zobacz jeszcze, jakie modele wychodziły już po powstaniu PSA, BX, XM, Xantia, C5, C6, czy to były słabe Citroeny? A dzisiejszy Citroen, niby wg ciebie pozycjonowany niżej niż Peugeot, a tymczasem taki C5 Aircross jest uważany za najbardziej komfortowe auto w cenie do stu tysięcy złotych. Nawet po wyglądzie widać, że Citroen jest kierowany do innej grupy… Czytaj więcej »

Lk
Gość
Lk

Auto będzie większe niż C4 Cactus… czyli będzie wielkości starego c4.

Waldi
Gość
Waldi

Czyli C-Elysee obecnej generacji będzie miał swój koniec w tym roku, bo takie były niedawno informacje? A nowy C-Elysee powróci 2022 czy tak to będzie wyglądało? Bo Peugeota 301 już wycofali z Polskiej oferty.

Tommo66
Gość
Tommo66

Autor pisze, że „powróci po wielu latach”, z czego wynika iż dawno znikł z rynku.

Kolo
Gość
Kolo

W Citroenie tak ja w Fiacie, nie ma płynności w zastępowaniu poszczególnych samochodów. Podobnie było w Alfie. Dziwne to, tym bardziej, że w Peugeocie czy Oplu wszystko jest zawsze na czas. Tylko w Citroenie wiecznie nic nie ma gotowego. Ten kto tym bajzlem zarządza powinien się zastanowić nad sobą.

Kuzyn
Gość
Kuzyn

Ja jestem ciekawy skąd oni biorą takie dziwne informacje, bo na żadnym z podanych pod tekstem źródeł nie ma żadnych informacji o c-elysee. Ponadto inne źródła mówią, że nowo otwarta fabryka w Maroko ma produkować c-elysee i 301. Może po prostu znikną z Vigo i tyle, benzynowe 1.6 skończyły się w 2018 bo wypadły poza normy euro.