Nowy Citroën C5 X wyjechał na polskie drogi. Pierwszy zarejestrowany egzemplarz przejechał już trasę z Warszawy do Krakowa.
Citroën dosyć długo kazał nam czekać na pojawienie się modelu C5 X, ale w końcu jest :-) Po premierze dla wąskiego grona przedstawicieli branży flotowej i dealerów, do Polski dotarły dwa egzemplarze. Pierwszy służy do demonstracji statycznych, drugi przeznaczono do jazd testowych. Grzegorz, Jakub i Krzysztof z Auto Centrum Golemo z Krakowa odebrali z Warszawy pierwszego zarejestrowanego w naszym kraju Citroena C5 X.
Zobacz także: Nowy Citroën C5 X na bogato! Najdroższa i najbogatsza wersja Shine Pack
Na wrażenia z jazdy musimy jeszcze poczekać, ale przy pierwszym kontakcie Citroën C5 X dostarczył mnóstwo pozytywnych odczuć. Auto imponuje wymiarami i przestrzenią w kabinie, ale trudno się dziwić. To pierwszy samochód marki w segmencie D od 2017 roku, kiedy zrezygnowano z C5.
C5 X to oryginalna propozycja z ciekawym frontem i sylwetką inspirowaną kilkoma rodzajami nadwozia: kombi, sedan i crossover. Producent zapowiada wyjątkowy komfort jazdy dzięki nowemu aktywnemu zawieszeniu oraz programowi Advanced Comfort, który dba o to, by pojazdem podróżowało się przyjemnie. Nowy Citroën C5 X otrzymał nowy system multimedialny z dużym 12-calowym ekranem dotykowym a o komfort dbają podgrzewane, elektrycznie sterowane fotele. Jako opcję możemy zamówić regulację oparcia z drugiego rzędu siedzeń.
Zobacz także: Dlaczego Citroën wrócił do segmentu D? Vincent Cobée odpowiada
Pierwszy zarejestrowany w Polsce Citroën C5 X to wersja hybrydowa plug-in o mocy 225 KM. W ofercie znajdziemy jeszcze dwie jednostki benzynowe Pure Tech o mocy 130 oraz 180 KM. Ceny startują od 135.900 zł (zobacz cennik). Poniżej możecie zobaczyć film z wyprawy po C5 X zrealizowany przez Auto Centrum Golemo.
Najnowsze komentarze