Citroën C5 X od października ma nowy cennik. Podwyżka jest związana z usunięciem podstawowej wersji Feel oraz silnika 1.2 PureTech 130. Samochód jest dostępny teraz wyłącznie z napędami hybrydowymi.
Flagowy model można zamówić w dwóch wersjach wyposażenia oraz z trzema układami napędowymi. Citroën C5 X tym samym niebezpiecznie zbliża się do 200 tys. zł. Za podstawową wersję zasilaną miękką hybrydą o mocy 136 KM zapłacimy u polskich dealerów 193.800 zł. Do wyboru mamy dwa poziomy wyposażenia Plus oraz Max. Drugi wariant jest oferowany wyłącznie dla napędów plug-in hybrid o mocy 180 i 225 KM i tym samym wydamy na niego zauważalnie więcej niż w podstawie. Do 180-konnej hybrydy musimy dopłacić ponad 42 tys. zł.
Citroën C5 X w wersji Plus i Max
Citroën zrezygnował z wersji podstawowej Feel i tym samym otrzymamy na wstępie nieco więcej wyposażenia. Nie musimy już dopłacać za bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu, 12-calowy ekran dotykowy, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, czujniki parkowania z przodu i z tyłu z kamerą 180°, ani za ekran przezierny, który wyświetla informacje na przedniej szybie tuż przed wzrokiem kierowcy.
Nowy Citroën C3 już w polskich salonach dealerskich. Gdzie zobaczymy model?
Nowy Citroën C5 X Plus został wyposażony m.in. w 19-calowe felgi aluminiowe, dwustrefową klimatyzację automatyczną, przyciemniane szyby przednie, indukcyjną ładowarkę do smartfona, zegary cyfrowe o przekątnej 7 cali. Jeśli zdecydujemy się na flagowy model przyjdzie nam dopłacić za automatyczną klapę bagażnika, kontrolę martwego pola oraz podgrzewaną kierownicę.
Oprócz wersji Feel katalogu zniknęła również limitowana seria Hypnos. Cennik modelu kończy się na kwocie 249.000 zł, którą zapłacimy za 225-konną hybrydę ładowalną w bogato wyposażonej wersji Max.
Citroën: testy nowych i używanych modeli samochodów. Zalety, wady, opinie
Najnowsze komentarze