Citroën świętuje rozpoczęcie Roku Tygrysa w Chinach poprzez wprowadzenie do oferty limitowanej edycji modelu C5 X. Powstanie zaledwie 1.000 egzemplarzy modelu.
Nowy Citroën C5 X okazał się strzałem w dziesiątkę na rynku chińskim. Francuska marka chwali się, że w ciągu zaledwie 3 miesięcy zgromadziła ok. 12.000 zamówień na swojego flagowca. Samochód stał się najpopularniejszym Citroenem w tym kraju. Obiecująco zapowiadają się również prognozy na styczeń 2022 roku. Marka chce sprzedaż 5000 sztuk C5 X. W Europie rynkowy debiut odbył się nieco później niż w Państwie Środka, ale w końcu następca C5 dołączył także do polskich cenników.
Citroën stara się zainteresować chińskich klientów nowym modelem w jeszcze większym stopniu, poprzez wprowadzenie do katalogu specjalnej edycji C5 X. Limitowana do 1000 egzemplarzy wersja powstała z okazji Roku Tygrysa, który rozpocznie się 1 lutego 2022 roku.
Zobacz także: Citroën zmienia logo. C5 Aircross po liftingu pierwszym modelem z nowymi szewronami
Nowy Citroën C5 X „Year of the Tiger” jest promowany zdjęciem samochodu z tygrysim odbiciem w wodzie. Specjalną wersję poznamy po czerwonych ozdobach na 19-calowych felgach oraz symbolu głowy tygrysa na trzeciej bocznej szybie auta. Do wyboru jest paleta siedmiu kolorów lakieru nadwozia. Specjalne dekoracje z motywem drapieżnika będzie można zobaczyć również w kabinie. Największym wyróżnikiem są czerwone zagłówki.
Cena C5 X w wersji Year of the Tiger pozostaje taka sama, jak klasycznego modelu i waha się pomiędzy 143.700-186.700 juanów (90 – 117 tys. zł). Citroën nie planuje wprowadzenia samochodu na rynek europejski, ale na Starym Kontynencie doczekamy się z pewnością innej, ciekawej serii specjalnej. Na polskim rynku możemy zamówić C5 X w cenie rozpoczynającej się od 135.900 zł (zobacz cennik).
Najnowsze komentarze