Nowy Citroen C6 nadjeżdża! Mamy pierwsze wizualizacje limuzyny planowanej na 2021 rok

44 4 661

Nowy Citroen C6 pojawi się w salonach w 2021 roku. Wygląd inspirowany jest oryginalnym CXpierence. Nowy samochód będzie oferować najwyższy komfort jazdy w klasie, wymiarami jednak znajdzie się w segmencie D. Mimo to nazwa C6 pozostanie.

Nowy Citroen C6 zostanie zaprezentowany w 2021 roku na targach w Szanghaju. Auto ma być przeznaczone na wszystkie rynki, czyli nie tylko Chiny ale też Europa. Szefowa Citroena, Linda Jackson, chce by marka oferowała kompletne portfolio samochodów, od miejskich, poprzez kompakty, SUVy i limuzynę. Nowa limuzyna będzie oferowana w wersji hybrydowej oraz prawdopodobnie w pełni elektrycznej, o ile na czas zostanie przygotowana odpowiednia wersja platformy (dzisiaj możliwa jest tylko hybryda).

Linda Jackson potwierdziła, że samochód będzie bazował na koncepcie Cxperience. Auto otrzyma nazwę C6, chociaż rozmiarami będzie odpowiadać modelowi C5. Dzięki wydłużonemu tyłowi, ma oferować więcej miejsca dla pasażerów na kanapie niż nowy 508. Wizualnie auto będzie posiadało elementy nawiązujące do innych aktualnych modeli marki – m.in. charakterystyczne przednie światła.

Nowy samochód ma – wzorem nowego C5 Aircross – oferować bardzo wysoki poziom komfortu, dzięki nowej generacji zawieszenia. Jednak niestety nie będzie to hydropneumatyka, nawet w opcji.

Auto wjedzie do salonów w 2021 roku.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
16 Wątki komentarzy
28 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
32 Autorzy komentarzy
GerardarekPawełWqwZenek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Alessandro
Gość
Alessandro

E tam, sprzedaży Superba w Polsce i tak nie pobije:)

Gość
Gość
Gość

Superb to super samochód

Oleksii
Gość
Oleksii

Szmelcwageny dla wsiokóww.

Bartosz
Gość
Bartosz

Czemu?

Kuba
Gość
Kuba

Niestety w citroenie są same miejskie pierdziawki dla kobiet. Chcąc nie chcąc wybieram już taka skodę. Superb przynajmniej spory i praktyczny samochód i w miarę wygodny. Może i nie jest powalający z wyglądu ale aż tak źle nie wygląda. Citroen to nawet nie ma takiego segmentu. Daleko tej marce nawet do skody

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Superb to segment D, w citroenie jest segment D w postaci C5 ktora texhnologicznie i stylistycznie robi miazge ze skody

Kuba
Gość
Kuba

Przecież już od dawna nie ma c5 w salonie. Jest tylko c5 aircross crossover segmentu C ;)

Mechanik
Gość
Mechanik

IDIOTA !!!

Gerard
Gość
Gerard

Wytrzeźwiej!

Bartosz
Gość
Bartosz

To podaj mi co mogę wybrać w citroenie zamiast takiej skody superb?

Slawo
Gość
Slawo

@guest_237586 w Citroenie nic, ale Talisman IP przebija Superb-a wygodą, wyciszeniem i wyglądem. Polecam zrobić sobie jednego dnia jazdy testowe, zdziwisz się. SuperB słabo się prowadzi i ma kiepskie wyciszenie.

Bartosz
Gość
Bartosz

Renault talisman kombi świetnie wygląda. Na pewno jest lepiej wyceniony i fajniejszy niz Pug 508. Renault to jedyna sensowna francuska marka ;) Jeździłem megane rs. E tam skoda wcale teraz taka kiepska nie jest kolega ma nową superb i serio fajnie też się nim jeździ. Szkoda tylko teraz citroena w tej całej polityce PSA. VAG w każdej marce ma pełną gamę. Dlaczego nie może być tak w PSA tylko jakieś durne podziały

Leszek
Gość
Leszek

Jeśli Skoda jest taczką toSuperbub jest super taczką

Dario
Gość
Dario

SuperBETON !!!

Paweł
Gość
Paweł

To nie ta półka… nie ta klasa, C6 będzie droższa co najmniej x2 od skody, jakość i technika kosztuje.

gosc
Gość
gosc

Citroena sie nie kupuje bez Hydro!!!Wiec nie ma o czym mowic.

Nortberg
Gość
Nortberg

Nie ma już hydro od 5 lat

Mario
Gość
Mario

Mam c5 z Hydro jeżdżę nim już 10 lat i raczej go nie sprzedam.

texas910gus
Gość
texas910gus

Piekny, ale jak ma trafić do salonów w 2021 to rozwój projektu jest taki że obecnie auto powinno przechodzić juz testy, dlatego coś mi tu nie pasuje, jak zwykle w wieściach od citroena w ostatnich latach.

Walerian
Gość
Walerian

W 2121!

Seba
Gość
Seba

Baju baju same zapowiedzi i nic z tg nie ma

Seba
Gość
Seba

Ta Linda zniszczyła tą markę

Radek
Gość
Radek

Jeżeli wnętrze będzie mieć materiały i fotele odrobine lepsze niż C5 Aircross to zapowiada się ciekawie. Mechanicznie pewnie rozwojówka EMP2, więc na pewno multum miejsca w kabinie i nie będzie efektu taczki jak w autach VAG (uraz po Audicach, Paseratti B6/B7 i Golfach). Mam tylko nadzieję, że nie ugładzą projektu bardziej niż sugeruje wizualizacja w tym artykule i pozostanie w nim trochę więcej z prototypu. Odkładam kasę na ten model (bo raczej nowego C4 w podobnym stylu się nie doczekam), a do tego czasu będę ujeżdżał Colta VI lub Puga 2008 dziewczyny.

Robert
Gość
Robert

Ja mam C5 z 2003 roku 2.0hdi i nie zamieniłbym w się na nic innego ( oczywiście z w tej samej klasie i podobnym roczniku) !!!! Jeżdżę tym autem już 2 lata , wymiana części jakichkolwiek jest bardzo prosta , części tanie …. Przez te 2 lata wymieniłem rozrząd , łączniki stabilizatora a zrobiłem już 65tys km ….. Komfort jazdy bezapelacyjnie najlepszy z kilkunastu aut które miałem ….

Marcin
Gość
Marcin

DS5 już jest więc po co robić kolejny? Moim marzeniem jest nowy C5 kombi z hydro tylko w stylu MK1. Z cytryn nie ma co kupić a SUV dla mnie to chevi suburban lub navigator Lincolna. Nie rozumiem jak można pozbyć się z oferty kombi.. niestety ale widać wpływ kobiet na ofertę modelową bo auta skrojone pod płeć piękna, a facetowi zostaje kupić coś innej marki.

Arek
Gość
Arek

dokładnie, też mam takie odczucia…..zresztą kupiłem C4GPII dla żony :), to auto jest fajne, ale brak mu męskości… heh

Antonio
Gość
Antonio

i to jest moje nastepne auto. Na razie C5 2.2HDi daje rade :)

Mario
Gość
Mario

Ja też czekam a na razie c5 2.0 Hdi hydro

Łukasz
Gość
Łukasz

Citroen spada na psy !!!! Prawdziwy Citroen skończył się na modelu XM, jeszcze C5 próbuje coś wprowadzić w życie ale to już większego efektu nie przynosi.15 lat byłem z Marką Citroen :) Pozdrawiam miłośników Citroena

Zenon
Gość
Zenon

Xmv6mk2 W ocynku bez RUDYluzów wycieków i PŁYWA PASIONAT HYDRO akty…

Piotr
Gość
Piotr

Najbardziej na tym forum przekonujący są fani używanych C5, którzy zarzekają się (grożą he heh…), że więcej nie kupią Citroena :-)

Pio307
Gość
Pio307

Właśnie najbardziej przekonującym i zarazem wkurzonym, wieloletnim (od czasów 205 i 305), fanem Peugeota , jestem ja… bo to PSA wyprawia od 10 lat woła o pomstę do nieba! Na to wkurzenie wyjścia są dwa: pozostanie przy tym co się ma, lub zmiana na Mazdę, która mimo zjadania przez rudą szmatę ma normalne silniki, a nie silniczki od kosiarek!

Zenek
Gość
Zenek

No bo cała przyjemność z jazdy ulatuje wraz z końcem hydro.
Każdy model po BX był coraz twardszy i po C5 mkIII modelowy od 2008r już się nie odczuwa tak jak we wcześniejszych modelach.
Silniki i reszta jest ok. ale silniki i tę resztę ma 50% innych marek (oprócz VAG), więc bez hydro to można powiedzieć że to auto jak inne.

Zenek
Gość
Zenek

miało być od C5 mkIII modelowy od 2008r

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Polacy kochają niemieckie samochody w podzięce za ………..drugą wojnę światową.

Wqw
Gość
Wqw

O widze ze stukniety pisior sie pojawil

Kolo
Gość
Kolo

To już nawet śmieszne nie jest. Jedzie, jedzie i dojechać nie może. Chyba się popsuł po drodze i w dodatku nie ma części by go naprawić. Może stoi gdzieś obok nowej C4 i C5. Obiecanki cacanki już od wielu lat. C5 miał być już w 2019, potem w 2020, teraz 2021. Żenada. W tym czasie powstała nowa Insignia zaprojektowana przez Opla i 508 od Peugeota. Można było zrobić C5 na mniejszej 508 a C6 na dużej Insigni, zaś C4 na Astrze. Niestety Citroen woli nic nie robić.

HydroFan
Gość
HydroFan

Niech zrobią normalne klamki i możliwość ręcznego otwarcia bagażnika (a nie, konieczność otwierania z pilota lub miejsca kierowcy) i za ten design może mu wybaczę brak hydro-pneumatyki… może…

ja
Gość
ja

Żeby chociaż jakieś V6 do tego przewidzieli :(

Cytryniarz
Gość
Cytryniarz

Wygląd 10/10. Brak hydro to wielka bolączka, ale jakoś to się przeżyje. Pozostaje pytanie „co z silnikami?”, bo nie wyobrażam sobie w tym silników pokroju 1.2 vti 120km. Najwyższy czas by citroen powrócił do produkcji V6.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Już dawno nie ma, a w zasadzie nigdy nie było w PSA silnika 1.2 VTi 120 KM. A V6, to po co? Świat poszedł do przodu, czas się obudzić, bo niedługo początek trzeciej dekady XXI wieku!

arek
Gość
arek

czas się obudzić, mamy XXI wiek, niedługo citroen zaprezentuje silnik 0,2 pure tech, moc 250KM, dwa gary w tym jeden odłączany z górki, pasek rozrządu w kąpieli, w ogóle cały silnik w kąpieli, pod maska stale olej, wytrzymałość 20k km, a po co więcej? w korkach Pan będzie jeździł na pojemności? mamy przecież XXi wiek.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Przesadza Pan z ironią, Panie Arku. Po prostu silnik V6 w zwykłym samochodzie, nawet segmentu E, nie jest konieczny przy dzisiejszych osiągnięciach technologicznych. Te francuskie motory V6 generalnie nie przekraczały seryjnie 250 KM. Dziś bez trudu można to osiągnąć z jednostki czterocylindrowej bez utraty długowieczności tejże jednostki.

arek
Gość
arek

to prawda że to był żart, ale widzi Pan, PSA już prawie nie ma jednostek czterocylindrowych.